Router Sitecom 300N

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn3293

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 feb 2010
Hallo,

Ik heb een nieuwe router gekocht: Sitecom 300N
Nu heb ik deze geinstalleerd op onze vaste pc.
In totaal zitten we er met 5 dingen op:
Vaste pc, 3 laptops, Playstation 3.
Ik heb het internet ook beveiligd.
Nu kan ik er met 2 (van de 3) laptops, de vaste pc, en de playstation op. Maar met 1 laptop wil het niet lukken. Als ik de beveiliging uitschakel kan ik er wel op met deze laptop.

Maar als ik de beveiliging terug aanzet, krijg ik op de laptop, naast het juiste netwerk deze melding: "De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met de vereisten van het netwerk"

Waar kan ik deze aanpassen, en wat moet ik dan precies aanpassen?

Bedankt

Mvg
Martijn Warson

ik had ook altijd geruzie met mijn 300N router
ik vind het maar een ***ding
niet dat dit je helpt met je vraag:D

Windows XP :
Ga naar Start > Instellingen > Netwerkverbindingen
Rechermuisknop klikken op draadloze netwerkverbinding
Ga naar Eigenschappen
Tabblad Draadloze netwerken
Vinkje in Draadloos netwerk automatisch configureren
Ga in Voorkeursnetwerken naar Sitecom.....
Klik vervolgens op Eigenschappen
Bij Netwerkverificatie moet je de instelling kiezen die ook in de router gekozen is bijvoorbeeld WPA
Bij Gegevensversleuteling moet je de instelling kiezen die ook in de router gekozen is bijvoorbeeld AES

Je zou ook kunnen kijken hoe deze zaken op de ander laptops staan ingesteld.

Hallo,

Ik heb bovenstaande router sinds een paar maanden. Geen problemen, zit met een bedrade PC erop en draadloos 2 iPhones.

Nu heb ik gisteren een nieuwe laptop van m'n werk meegekregen om thuis te kunnen werken.

Heb alles ingevoerd, sleutel ook en hij geeft aan verbinding te hebben. Uitstekende sterkte.

Maar als ik wil surfen of outlook open, geeft ie aan geen verbinding te hebben??
Heb ook geprobeerd met en zonder de firewall in te schakelen van de router, maar dat maakt ook niks uit....:shocked:

Wie heeft er een oplossing?

Grt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan