router sitecom DC-207

Status
Niet open voor verdere reacties.

martens

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Hallo, ik heb een tweede computer gekocht voor mijn kinderen, ik internet via de kabel van upc.
Ik kan een router kopen de sitecom DC-207, is deze geschikt voor te internetten met upc?
heeft iemand ervaring met deze router?
Is het een goede router of geeft hij vaak problemen?

groetjes Martens

De Sitecom DC-207 is beslist geen "wereldrouter" maar wel een redelijk stabiel ding dat doe wat het moet doen... en hij is geschikt voor alle vormen van aansluiting [ADSL/Cable/etc.] en er zit zelfs een printerserver op....

Mocht je vastlopen bij het "openen" van poorten voor de diverse applicaties en wensjes die de kinderen zouden mogen hebben, vind je hier vast een link naar een site waar precies staat hoe je één en ander op de DC-207 moet instellen......

http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/DC-207/DC-207index.htm

Succes!

Geplaatst door martens
Hallo, ik heb een tweede computer gekocht voor mijn kinderen, ik internet via de kabel van upc.
Ik kan een router kopen de sitecom DC-207, is deze geschikt voor te internetten met upc?
heeft iemand ervaring met deze router?
Is het een goede router of geeft hij vaak problemen?

groetjes Martens

Tja wat is goed en niet goed ? Ze zijn zeker niet top als het gaat om kwaliteit.Als ik me niet vergis noemt UPC op haar site een 3-tal merken die ze aanbevelen.

Kunt u mij zeggen welke merken dat zijn, ik kan het namelijk niet gevonden krijgen.

groetjes

Naats het modem van upc (dacht motorola) noemt men oa Linksys.(Type nr moet je even navragen)

Hallo, Erpcity en Upsidaisy hartelijk dank voor jullie informatie, ik weet nu voldoende.

groetjes martens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan