router sitecom

• Onderwerp starter Onderwerp starter poi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

poi

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
4 dec 2001
Sinds kort wordt ik iedere 45 minuten van internet afgegooid als ik mijn router gebruik. Hij heeft het altijd goed gedaan. Rechtstreeks mijn utp kabel op de pc gaat wel goed.
Ik heb Wanadoo Casema met een wit motorola modem.
Heeft iemand hier ervaring mee?

Het beste kun je op de site van Sitecom kijken.(Suport > gebruikersforum > draadloos netwerken)
Er is veel te lezen over de problemen met de WL-018(v1 en v2) zeker i.s.m. Motorola/Casema.

Grtz.

Er is inderdaad iets veranderd bij casema, ze maken nu gebruik van dns servers, deze moeten ingesteld worden in de router configuratie. Ben ermee bezig, zodra ik meer weet hou ik jullie op de hoogte.

Ik ben er uit

Casema/Wanadoo aan de telefoon gehad, deze vertelde mij dat er niets veranderd is dat invloed kan hebben op de verbinding.
Lijkt me sterk want de Internetverbinding heeft het altijd goed gedaan.
Ben naar de configuratie van de router gegaan (ip nummer in IE) en heb daar een update uitgevoerd van de router, daarna was alles opgelost en deze mensen zijn nog steeds on-line.
Nb. Na die software update heb ik zelfs niets hoeven in te stellen, dus dat viel weer mee.

Re: Ik ben er uit

Geplaatst door poi
Casema/Wanadoo aan de telefoon gehad, deze vertelde mij dat er niets veranderd is dat invloed kan hebben op de verbinding.
Lijkt me sterk want de Internetverbinding heeft het altijd goed gedaan.
Ben naar de configuratie van de router gegaan (ip nummer in IE) en heb daar een update uitgevoerd van de router, daarna was alles opgelost en deze mensen zijn nog steeds on-line.
Nb. Na die software update heb ik zelfs niets hoeven in te stellen, dus dat viel weer mee.

Wat bedoel je met "update"
Heb je nieuwe firmware geinstalleerd?
Welke Sitecome router heb je?

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan