Hey
We hebben even geleden een nieuwe router gekocht (Philips ADSL modem multiservices Voice)
Het probleem is dat hij om de zoveel tijd (willekeurig tussen 1 en 15 minuten neem maar) zijn verbinding verliest en het is enorm vervelend!
1) De internet diagnose en herstel assistent heeft geconstateerd dat er een probleem is met het TCP/IP stack op uw computer.
2)De internet diagnose en herstel assistent heeft gedetecteerd dat uw netwerk adapter verkeerd is geconfigureerd. Deze is niet ingesteld om dynamisch een IP adres en DNS adressen te ontvangen.
Hoe moet ik die TCP/IP stack configureren of veranderen? Of wat moet ik hieraan doen.
Ik hoop echt dat iemand nu een oplossing heeft ofzo.
Het heeft te maken met die TCP/IP stack en met DHCP iets...maar weet niet wat, iemand moet hier toch wat meer mogelijkheden voor kunnen geven.....
Alvast bedankt
Kets
We hebben even geleden een nieuwe router gekocht (Philips ADSL modem multiservices Voice)
Het probleem is dat hij om de zoveel tijd (willekeurig tussen 1 en 15 minuten neem maar) zijn verbinding verliest en het is enorm vervelend!
1) De internet diagnose en herstel assistent heeft geconstateerd dat er een probleem is met het TCP/IP stack op uw computer.
2)De internet diagnose en herstel assistent heeft gedetecteerd dat uw netwerk adapter verkeerd is geconfigureerd. Deze is niet ingesteld om dynamisch een IP adres en DNS adressen te ontvangen.
Hoe moet ik die TCP/IP stack configureren of veranderen? Of wat moet ik hieraan doen.
Ik hoop echt dat iemand nu een oplossing heeft ofzo.
Het heeft te maken met die TCP/IP stack en met DHCP iets...maar weet niet wat, iemand moet hier toch wat meer mogelijkheden voor kunnen geven.....
Alvast bedankt
Kets