Router vervangen(Internet+Bellen)

• Onderwerp starter Onderwerp starter aXed
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok ik ga er nu mee bezig! Ik moet zeggen dat jullie echt zeer behulpzaam zijn :thumb: Top man!

EDIT: Gedaan helpt niks heb zelfs bugs kan geen firewall rules aanmaken zegt ie ERROR: HTML Item value can't be empty. Ik kan me herinneren dat ik daarom die BETA downloade omdat het toen wel goed was. Maar ik goed ik raak er echt gestrest van ze blijven maar weigeren open te gaan. Is mijn router nou gewoon niet goed of is het gewoon een slechte router?

En zoals ik al eerder zij meer mensen lukt het niet te doen wat ik wil. Dus sowieso bedankt voor de hulp maar ik heb de hoop toch echt op gegeven. Dus nu de vraag hoe zorg ik ervoor dat mijn telefoon blijft werken als ik een andere koop die geen telefoon ondersteund?

Laatst bewerkt:
Die melding "HTML Item can't be empty" komt mij bekend voor. Er zijn evt. ook andere manieren om de Zyxel te configureren (via Telnet o.a.) en daar mag je dat probleem niet hebben.

Kun je me vertellen waar je die foutmelding krijgt? Want als je (zoals we eerder gedaan hebben) de Zyxel Firewall in zijn geheel uitzet hoef je niet meer in de firewall-instellingen te zijn etc...

Eventueel kan ik je helpen m.b.v. Teamviewer, maar dan moet je me tegenkomen in de Helpmij chat. Als je nu als 'online' aangegeven bent op het forum, dan zal ik me melden in de Helpmij chat en dan kunnen we evt. vanavond al wat regelen.

Tijs.

Die melding "HTML Item can't be empty" komt mij bekend voor. Er zijn evt. ook andere manieren om de Zyxel te configureren (via Telnet o.a.) en daar mag je dat probleem niet hebben.

Kun je me vertellen waar je die foutmelding krijgt? Want als je (zoals we eerder gedaan hebben) de Zyxel Firewall in zijn geheel uitzet hoef je niet meer in de firewall-instellingen te zijn etc...

Eventueel kan ik je helpen m.b.v. Teamviewer, maar dan moet je me tegenkomen in de Helpmij chat. Als je nu als 'online' aangegeven bent op het forum, dan zal ik me melden in de Helpmij chat en dan kunnen we evt. vanavond al wat regelen.

Tijs.

Na een restart van de router stonden ze op open dus momenteel is het goed zo niet dan doen we wel teamviewer ben er bekent mee. Ik gok dat ik morgen vroeg of vanavond nog wel kan zeggen of het nog open is. Zo ja dan zou dat uiteraard geweldig zijn en kan ik ook een paar mensen verder helpen! Je hoort nog wel van me. :thumb:

EDIT-22:13: Nog open :P

Laatst bewerkt:
Dus als ik je goed begrijp is het je gelukt om de firewall uit te schakelen én de portforwarding in te stellen op de router met de firmware die ik je had aangegeven? Dus dat voorbij dat "HTML Item can't be empty"-verhaal bent kunnen komen?

Tijs.

Dus als ik je goed begrijp is het je gelukt om de firewall uit te schakelen én de portforwarding in te stellen op de router met de firmware die ik je had aangegeven? Dus dat voorbij dat "HTML Item can't be empty"-verhaal bent kunnen komen?

Tijs.

Ja het was niet nodig ik had de router even gerestart en de poorten gingen open en dat zijn ze nog steeds morgen vroeg weet ik of ze echt open blijven. :D

Toch lijkt het erop dat je niet mijn instructies hebt gevolgd: Ik had gezegd dat je de router naar fabrieksinstellingen moest resetten na de downgrade van de firmware en alle portforwarding/firewall instellingen opnieuw moest gaan doen, maar dat heb je blijkbaar niet gedaan. Dat kan ook de verklaring zijn voor die "HTML Item can't be empty" melding.

Het zou dus kunnen zijn dat als je nog méér portforwarding wilt gaan doen je uiteindelijk alsnog de router éérst moet resetten naar fabriekswaarden en dan alles opnieuw instellen.

Natuurlijk mooi dat het tot nu toe goed werkt met de officiële firmware van telfort/Zyxel! :D

Tijs.

Toch lijkt het erop dat je niet mijn instructies hebt gevolgd: Ik had gezegd dat je de router naar fabrieksinstellingen moest resetten na de downgrade van de firmware en alle portforwarding/firewall instellingen opnieuw moest gaan doen, maar dat heb je blijkbaar niet gedaan. Dat kan ook de verklaring zijn voor die "HTML Item can't be empty" melding.

Het zou dus kunnen zijn dat als je nog méér portforwarding wilt gaan doen je uiteindelijk alsnog de router éérst moet resetten naar fabriekswaarden en dan alles opnieuw instellen.

Natuurlijk mooi dat het tot nu toe goed werkt met de officiële firmware van telfort/Zyxel! :D

Tijs.

Ik heb hem eerst gedowngrade en daarna naar fabriek instellingen terug gezet. Daarna wou ik hem dus instellen met firewall enz en toen kreeg ik dus die error. Overigens nu 10:05 staan de poorten weer op dicht. Dus ik denk toch dat we maar teamviewer moeten gebruiken. Ik hoop dat je dan wat kan vinden wat ik fout heb gedaan. Ik zal online blijven zodat we die chat kunnen gebruiken.

Ik begrijp niet hoe portforwarding etc. aan kon staan terwijl je 'm teruggezet had naar Fabriekswaarden... Misschien kun je nog proberen om via de 'web-site' van je router 'm terug te zetten naar fabriekswaarden (dus ipv. via het Reset knopje).

Je kunt me evt. een mailtje sturen via het klikken op mijn schuilnaam links naast dit bericht (kiezen voor "Stuur E-mail naar dnties") met de tijden dat je op de Helpmij chat zult zijn vandaag, dan moet die teamviewer sessie er wel van kunnen komen, lijkt me. Morgen en overmorgen heb ik andere plannen, dus die dagen komen niet in aanmerking.

Nog even over een alternatieve router: Ik denk dat je het best met Telfort in overleg kunt gaan over wat zij als alternatief aanraden. Per slot moet het met Telfort's (VOIP) telefonienetwerk gaan functioneren. Wellicht kun je dan meteen vragen of de Zyxel die je thuis hebt staan misschien nu toch kapot is.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan