Router vervangen/toevoegen? (+vraagje over Firewall)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0230

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2012
Hey allemaal,

Ik wil in nieuwe router gaan kopen (ik heb een UBEE en ben er niet echt tevreden mee) Het is vooral vanwege mijn draadloze internet, mijn vraag is nu, is het beter om de oude te vervangen of de nieuwe op de oude aan te sluiten? En op de site staat bij de specs dat e rgeen firewall is maar werkt een firewall van windows of avira dan wel?

Alvast bedankt, wessel!

router

in principe kan je het allebij doen maar als je ze op elkaar aansluit moet je zorgen dat de antenne losgekoppeld is van de oude (kan storing veroorzaken met de nieuwe want ze moeten min. 10 m van elkaar staan) en dan heeft de nieuwe router ook geen nut. ik zelf zou dus kiezen voor 1 omdat je door de aftapping van een internet-aftappend apparaat de kwaliteit van het signaal doet verminderen
dus met andere woorden als je aftapt van de oude ruter die eingelijkal aftapt tap je 2x af van het zelfde punt, met het gevolg dat de kwaliteit verminderd
groetjes, pcexpert:P

Bedankt voor de reactie, ik ga de oude vervangen door de nieuwe, een accespoint werkt niet ik heb wel genoeg bereik maar het is niet snel genoeg...

Een accesspoint is net zo snel als een router.
Namelijk ,in een router is ook een accesspoint ingebouwd.
Is precies hetzelfde

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan