Router voor wanadoo cable

Status
Niet open voor verdere reacties.
ff dit doen

als je je inbelverbindings scherm ff oproept
dan klik je op eigenschappen tabblad netwerk
in de eerste balk staat dan het type verbinding

dus bij ons wanadoo kabelaars met het EURODOSCIS modem L2TP IPSec VPN

Kan je niet ff een printscreen van je router instellingen maken , dus via je browser waarschijnlijk (ps. blindeer je login etc., want daar moet je niet aan beginnen om het te publiceren, en daar gaat het niet om)

Geplaatst door PC-user
Kan je niet ff een printscreen van je router instellingen maken , dus via je browser waarschijnlijk (ps. blindeer je login etc., want daar moet je niet aan beginnen om het te publiceren, en daar gaat het niet om)

Wat moet ik precies laten zien? van de setup?

ja, daar kunnen we misschien uit opmaken op het L2tp is op pppoe of pptp (maar zorg dat je je gegevens dus met een programmatje weghaalt

Mijn probleem is onderhand (bijna) opgelost, want de drayteks werken nu met de cable, alleen met nog enkele beperkingen, maar die zullen in de toekomst ook wel goed komen

wanadoo router draytek

Maar heb je nu ook nog wat moeten veranderen?
Want bij mij werkt hij de ene keer wel en de andere keer niet.

Je moet je netwerkkaart statisch instellen (Als je Draytek belt kunnen ze je dit haarfijn uitleggen)
Maar ik weet helaas niet meer wat ik nou gedaan heb, dus daar schiet je niets mee op dus

Ik heb E-tech laatst een mailtje gestuurd over dit probleem..Momenteel ondersteunen ze geen l2tp, maar dit zou binnen enkele weken opgelost moeten worden door nieuwe firmware...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan