Goede morgen,
Ik werk met Office365 en om te kunnen inloggen gebruik je portal.microsoftonline.com. Deze site werkt met HTTPS. Nadat microsoft met een nieuw aanlogscherm kwam (begin deze week actief) verschijnt het inlog-scherm niet meer. portal.microsoft.com verwijst naar login.microscoftonline.com. De router is niet aangepast. Om zeker te weten dat ik de juiste instellen had heb ik de router op de fabrieksinstellingen teruggezet. Dit heeft geen effect gehad. Andere site met HTTPS werken wel. Ik heb ook een mobiele kaart van KPN in de laptop zitten en als ik via deze kaart verbinding maak kan ik wel inloggen op login.microsoftonline.com. Mijn conclusie is nu dat het aan de router ligt. Weet iemand wat dit is of heeft iemand deze ervaring ook en hoe kan ik dit oplossen.
bvd.
Ik werk met Office365 en om te kunnen inloggen gebruik je portal.microsoftonline.com. Deze site werkt met HTTPS. Nadat microsoft met een nieuw aanlogscherm kwam (begin deze week actief) verschijnt het inlog-scherm niet meer. portal.microsoft.com verwijst naar login.microscoftonline.com. De router is niet aangepast. Om zeker te weten dat ik de juiste instellen had heb ik de router op de fabrieksinstellingen teruggezet. Dit heeft geen effect gehad. Andere site met HTTPS werken wel. Ik heb ook een mobiele kaart van KPN in de laptop zitten en als ik via deze kaart verbinding maak kan ik wel inloggen op login.microsoftonline.com. Mijn conclusie is nu dat het aan de router ligt. Weet iemand wat dit is of heeft iemand deze ervaring ook en hoe kan ik dit oplossen.
bvd.
Laatst bewerkt: