router werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Zover ik weet raadt UPC al sinds jaar en dag Netgear aan; voor andere routers wordt geen ondersteuning gegeven !

Staat duidelijk in de voorwaardeb (bij mij tenminste wel !!)

Greetz,

Harry.

Hallo ,
Ik wil ook wat kwijt ik had ook Een Sitecom router Nou wat een *** merk ik had de WL-535
echt een rot ding al een jaar last van internet valt weg en internet is sloom ook wij hebben UPC .
Nou nu heeft hij het begeven en wou ik hem terug brengen alleen ik ben de draadloze stick even kwijt dus ik kon hem niet ruilen (moet erbij zitten )
Dus ik heb een Belkin Router gekocht namelijk de G+ Mimo
Nou wat een goed ding ik ben er verliefd op !!!
Al meteen internet je moet de stappen volgen van de cd binnen 5 /7 min gedaan .
Als dat klaar is kan je meteen op het internet je hoeft verder niks in de instellingen te doen je hoeft helemaal niet inteloggen je hebt meteen internet dus hij is aan te raden !!!
Belkin (Y) top merk had ook een BLuetooth stick van sitecom naar een halfjaar lag dat usb dingetje eruit heb ook een van belkin die is in mei dan al weer 2 jaar oud en doet het nog heel erg goed :)

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat Belkin ook 1 v/d merken was die het niet goed deed met de verandering van Chello.

Das zeer mooi, denk er wel aan om morgen gewoon een nieuwe router te halen want dno hoelang het nog duurt voordat ze het probleem fixen en ik en me broer geen schik hebben om internet te delen :p

ok verder heeft de router ook een functie om alleen als Acces point gebruik te worden
Alleen jamer dat er maar 20 Poorten in kunnen (I.v.m Server's voor Spellen ! )
Ik heb verder geen Ervaring met Netgear

Dus de opties zijn wachten tot UPC er iets aan gedaan heeft, of een nieuwe router kopen (die het dan hopelijk wel doet).
:rolleyes:

Na een mail gestuurd te hebben aan UPC kreeg ik vrijwel direct antwoord. Hierin werd medegedeeld dat het probleem bekend is bij UPC en ze druk bezig waren het op te lossen.

Meer kan ik, en hun dus ook niet er over kwijt.

Las Vegas
(Sitecom DC-202v6 gebruiker)

Hoi,

Is het mogelijk bij dit soort 'collectieve' problemen waarbij de provider - in dit geval UPC - de oorzaak van niet meer functioneren van apparatuur blijkt te zijn, vanuit HELPMIJ iets te organiseren?
Want individuele acties richting provider hebben zelden tot gevolg dat ze tot vergoeding of compensatie overgaan.
Dat ligt anders bij een collectief optreden, waarbij de benadeling duidelijker ligt.

Hoi !

Weinig kans: op de UPC-site staat dat er alleen ondersteuning gegeven wordt voor door hun verkochte/aanbevolen routers, en daar staat echt geen Sitecom bij !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zou moeten werken als een trein !

Ik heb de vorige Netgear-versie (ook niet via UPC aangeschaft), en die werkt probleemloos.

Ook bij de ongeveer 10 klanten in m'n flatgebouw waar ik 'n Netgear geinstalleerd heb.

Greetz

Harry.

Hoi Harry,

Nee, ik bedoel echt 'straks', want bij mij werkt het allemaal perfect.
En ik moet eerlijk zeggen, de afgelopen twee jaar heb ik met UPC (kabel, dtv, power+freetime) geen echte problemen meer)
Moet wel zeggen dat ik er voor kies om goeie netwerkproducten te gebruiken, ook bij mijn 'klantjes'

Router?

Ik zit met hetzelfde probleem, ook de sitecom router, nieuwe sitecom gehaald en vanalles geprobeerd maar niks werkt..

Welke router werkt WEL met chello en waar kan ik deze het beste kopen (geen webwinkel aub;)). Regio Amsterdam

Na een mail gestuurd te hebben aan UPC kreeg ik vrijwel direct antwoord. Hierin werd medegedeeld dat het probleem bekend is bij UPC en ze druk bezig waren het op te lossen.

Meer kan ik, en hun dus ook niet er over kwijt.

Las Vegas
(Sitecom DC-202v6 gebruiker)

Waar vind jij bij chello het mailadres? Want dat hebbe ze natuurlijk weer verstopt:mad:

Hoi !

@Ommeren: helemaal mee eens !

Goedkoop blijkt bij (draadloze)netwerkproducten vaak duurkoop te zijn !

Ik draai ook met het UPC-pakket dat jij aangeeft zonder problemen !

Bij een klant hier (ook UPC) al de Sitecom weggesmeten i.v.m. draadloze verbindings-problemen.

Netgear router aan het Arris-modem: problemen als sneeuw voor de zon verdwenen !

Greetz,

Harry.

Nee ik moet ook niks meer met Sitecom te maken hebben ik ga em wisselen en dan verkopen ik kwam er helemaal niet meer in ( inloggen )
Dus ............
En ik ben er 1 maand mee bezig geweest om em aan de praat te krijgen sinds hij verbinding had deed hij het al slecht dus sitecom is gewoon slecht ik weet niet bij wie hij het wel goed doet .........

Probleem is nu opgelost, check sitecom FAQ

Update 29 Februari 2008:

Wij hebben van Chello vernomen dat dit probleem op de volgende manier opgelost kan worden:

- Schakel Chello modem en router beiden uit.
- Laat beide apparaten minimaal 1 minuut uit staan.
- Schakel het Chello modem weer in en wacht tot alle LEDs branden
- Schakel de router weer in.

Herstart hierna uw computer(s). De verbinding zou nu weer moeten werken.

Probleem is nu opgelost, check sitecom FAQ

Update 29 Februari 2008:

Wij hebben van Chello vernomen dat dit probleem op de volgende manier opgelost kan worden:

- Schakel Chello modem en router beiden uit.
- Laat beide apparaten minimaal 1 minuut uit staan.
- Schakel het Chello modem weer in en wacht tot alle LEDs branden
- Schakel de router weer in.

Herstart hierna uw computer(s). De verbinding zou nu weer moeten werken.

Wauw!, wat een ontdekking:eek:.............................................. ...... ... .

NOT;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan