router werkt niet naar behoren

Status
Niet open voor verdere reacties.

MDG1977

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2009
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag.
Ik heb een lynksys wrt54g router.
Ik heb internet op de pc en draadloos op de laptop.
Als ik modern warefare aanmeld op de pc dan valt mijn steam account weg.
Ik heb al geprobeerd poorten te openen,dat is gelukt,maar het probleem is niet verholpen.
Heeft iemand een idee?

Bij voorbaat dank.
Gr MDG1977

Kijk of er driverupdates zijn voor je draadloze netwerkkaart en/of firmware updates voor je Linksys (link).
NB: Van de Linksys zijn er meerdere versies, dus kies de goede, en volg de instructies goed.

Tijs.

Bedankt voor je reactie.
Ik heb de update gevonden en geinstalleerd.
Maar als ik mijn spel opstart doet hij het nog steeds niet en valt m,n internet weg.
De poorten die het spel en de steam gebruiken heb ik opgezocht en vrijgegeven,maar de poorten staan niet open en het werkt dus allemaal nog steeds niet.
Heeft iemand misschien verder nog tips,want ik kom er echt niet meer uit.

Groet Henk

Vermeld hier ook even welk (Internet provider-)apparaat vóór die Linksys staat. Misschien is dat óók een (bedrade) router, en moet ook daar portforwarding gedaan worden.

Tijs.

Ok, op een modem is geen portforwarding mogelijk/nodig, dus die factor kunnen we uitsluiten.
Ik heb zelf een WRT54G, maar nooit jouw probleem aangetroffen (ik ben overigens ook geen spelletjes-gebruiker).
Enige waar ik concreet aan kan denken is overbelasting van de router door bijv. software-downloaders. Zorg ervoor dat (voor een eerlijke test) er zo min mogelijk Internet-verkeer over de router gaat, zou ik zo zeggen.

Verder heb ik geen concrete tips meer: Je hebt de firmware blijkbaar al geupgrade zonder resultaat.

Succes evengoed,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan