Router/xbox probleem

• Onderwerp starter Onderwerp starter xbox1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

xbox1

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2011
Dit probleem kon opgelost worden door de firewall uit de zetten maar omdat ik serrie nummer niet meer had kon ik sitecome niet bellen en jammer genoeg wisten de beste mensen hier het ook niet. Dus het probleem is niet opgelost maar gegeneerd.

Laatst bewerkt:
Je kan kijken of de router upnp ondersteut. Indien van wel aanzetten. Ik mik op problemen met de firewall van de router. Je kan ook eraan denken, de router te vervangen.

Dit probleem kon opgelost worden door de firewall uit de zetten maar omdat ik serrie nummer niet meer had kon ik sitecome niet bellen en jammer genoeg wisten de beste mensen hier het ook niet. Dus het probleem is niet opgelost maar gegeneerd

Laatst bewerkt:
Volgens mij ga je vanuit de modem via de router naar de computer en dat werkt.
Je hebt al geprobeerd vanuit de modem rechtstreeks met de xbox te verbinden (met een kabel) en dat werkt ook.
Maar vanuit de modem via de router naar de xbox werkt niet. Heb je dit met een kabel geprobeerd of draadloos?

Dus je moet uitzoeken waar het misgaat: kan je je xbox draadloos met de router verbinden of niet?
Mocht je de xbox draadloos met de router kunnen verbinden, kom je dan op internet?

De xbox heeft testfuncties ingebouwd, om de netwerkverbinding te testen. Wat werkt en wat werkt niet?

Dit probleem kon opgelost worden door de firewall uit de zetten maar omdat ik serrie nummer niet meer had kon ik sitecome niet bellen en jammer genoeg wisten de beste mensen hier het ook niet. Dus het probleem is niet opgelost maar gegeneerd

Laatst bewerkt:
Kan je niet het kabel tussen de xbox en de router vervangen door het kabel tussen computer en router en anders om? Werkt dan de computer nog, dan is het kabel goed.
Vervolgens de kabels in de router switchen: dus de stekkers in de andere porten zetten.

Dan weet je meer...

Laatst bewerkt:
Kan je de firewall van de router uitzetten?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan