Router/xboxlive

Status
Niet open voor verdere reacties.

HELPAT

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jan 2013
Berichten
3
Beste allemaal,

Ik heb tijdens het aansluiten van mijn xbox360 op de router een probleem...enwel het NAT- probleem.
Als ik de xbox rechtstreeks op ziggo kabelmodem aansluit is dit probleem er niet, dus het ligt echt aan de router lijkt me...(SITECOM WL-122)

Hieronder beetje mijn opstelling:
ziggokabelmodem beneden.........via ethernetkabel naar zolder aangesloten op wanpoort van router.........pc via ethernetkabel aangesloten op poort van de router
wifi verbinding voor telefoons en laptop optimaal

Om de xbox360 op router aan te sluiten kan ik weer meters lange kabel gaan leggen maar dat wil ik eigenlijk niet en dit zal ook niet het probleem oplossen.

Ik heb ondanks alles toch geprobeerd:
router naar beneden.......pc via de lange ethernetkabel (die ik al had) verbonden met routerpoort en ziggokabelmodem...volgens mij zelfde opstelling die ik al had....
Echter ik krijg dan het NAT-probleem.........
en onze mobile telefoons functioneren niet meer via wifi-verbinding.................

Nu is dus mijn vraag.................hoe kan het zijn dat mijn mobile telefoons niet meer via wifi werken?
Hoe krijg ik het NAT-probleem opgelost??? Of is mijn router niet geschikt?????

Graag jullie hulp/tips....en alvast mijn dank hiervoor!!!!
 
Ik heb die poorten toegevoegd in de router...maar wat moet ik als destination IP invullen???

Ik heb nu zeg maar dat adres uit het voorbveeld ingevuld, maar bij een check geeft hij aan dat de poorten niet zijn te bereiken.

Of moet ik hier het ip adres ingeven dat de xbox aangeeft?
 
Laatst bewerkt:
Na een hoop gedoe, en geprobeer toch zelf weten op te lossen.
Toch bedankt!!
 
Sorry dat ik niet reageerde, maar goed dat het gelukt is ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan