router zoek en instellingen trouwens ook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knelpunt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2008
Ik heb xp pro op mijn laptop gezet nadat deze gecrasht was. Nu wil ik mijn draadloze router weer installeren (staat niets meer onder in de balk) en wat nog erger is ik heb volgens verkenner gewoon een C schijf als ik dan op een programma klik start het op. Ik kom de programma's echter niet meer tegen onder de start knop. Als ik een programma naar het bureaubla sleep werkt de snelkoppeling niet. Help please:(

Na (her-)installatie van XP, Vista of welk besturingssysteem dan ook zul je je gebruikerssoftware + drivers opnieuw moeten installeren.
Hier valt ook je draadloze netwerkkaartsoftware onder.

Tijs.

tja...

Bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb echter geen handledingen etc meer van mijn router bijvoorbeeld. Kan ik die drivers dan gewoon via Internet downloaden? Dan rest me nog 1 vraagje.

Ik heb na de crash wel alle bestanden (verkenner) op mijn c schijf staan maar als ik naar start ga zie ik deze niet. Weet iemand hoe ik die programma's weer kan zien en gewoon via start kan opstarten?

Bedankt voor de snelle reaktie. Ik heb echter geen handledingen etc meer van mijn router bijvoorbeeld. Kan ik die drivers dan gewoon via Internet downloaden? Dan rest me nog 1 vraagje.

Ik heb na de crash wel alle bestanden (verkenner) op mijn c schijf staan maar als ik naar start ga zie ik deze niet. Weet iemand hoe ik die programma's weer kan zien en gewoon via start kan opstarten?

Jij praat over je draadloze modem, ik denk dat je eigenlijk de draadloze netwerkaansluiting van je laptop/pc bedoelt. Is dat inderdaad het geval, dan zijn meestal de drivers wel op het Internet bij de fabrikant van de draadloze netwerkkaart te vinden danwel (indien geïntegreerd op het moederbord) bij de fabrikant van het moederbord of als het een HP PC, Acer PC of Packard-Bell PC etc. pc betreft bij de maker van de totale pc, dus HP/Acer/PackardBell etc.

Je tweede vraag is dezelfde vraag als je allereerste vraag: Je moet de gebruikerssoftware opnieuw installeren. Er verschijnen daarna ook weer icoontjes onder de Start-knop.

Tijs.

Dank

Nou, bedankt ik ga maar eens kijken of alles gaat lukken. Zo niet dan stel ik gewoon weer een vraag. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan