Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Linkie

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2002
Berichten
71
Hoi,

Ik heb vorig jaar (ARK SOHO-IS104) Broadband router op de HCC dagen een verder naamloze Router aangekocht. Op de kabel aangesloten en ....viola!! lopen maar. Tot zover ben ik tevreden maar dat verd... ding heeft 1 min puntje en dat is dat ik hem regelmatig moet resetten. Soms een 10 tallen keer per dag. Dat doe ik door ff de stekker er uit te halen en hem er na enkele seconden of een halve minuut er weer in te stoppen. En daar gaat ie weer. Als je bij de router zit is er niets aan de hand (Hoewel....wel vervelend natuurlijk) maar de tweede kompie staat er een eind vandaan dus......Hoe los ik dit op......

In de (engelse) handleiding staat ook niet een site vermeld waar ik eventuele firmware upgrades kan halen. Zoals gezegd als ik het goed heb is het een ARK SOHO-IS104 Broadband router. (hoop ik )


Met dank,

Linkie
 
Wat gebeurt er dan met de router dat je hem moet resetten? verbinding weg ? of crash ?

Nico :)
 
Heeft de router een mogelijkheid om de interne IP adressen te veranderen? Dus bv 192.168.0.1 naar 10.168.0.1 ?

Soms ligt daar nl een probleem.

Nico :)
 
Zou het niet weten. Ik heb totaal geen verstand van Routers. Log trouwens in 198.168.1.1. Daarna wandel ik de Quicksetup (voor kabelmodems) door. Hoef alleen maar de tijd op Amsterdam in te stellen. En dan werkt ie

Linkie
 
He......machtig goed...hoe heb jij dat. Zelf kon ik dat niet vinden. En nu je toch bezig bent mij te helpen. Hoe doe ik dat de wan uitzetten. Want zo ik al zei...ik heb er de ballen verstand van.

Toch hartstikke bedankt .........je help mij helemaal op weg

Linkie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan