Voor de duidelijkheid, ik had voor deze poging twee computers aangesloten op de live box, met een utp kabel, geen probleem gehad werkte normaal, toen heb ik nog geprobeert om drie computers aan te sluiten, twee met UTP kabels en de derde met een nog beschikbare USB aansluiting, dat heeft een paar uur gewerkt, alles terug gezet.
Nu na de installatie met de router ( via handleiding ) heb ik alles er weer afgegooid en zit nu met 1 computer op internet, geen probleem..... dus sofar so good.
Ik had toen internet het niet meer deed op de site van wanadoo gekeken. ( andere locatie ) maar daar kon ik niets vinden over een storing, dus ik ben er van uitgegaan dat hij bij mij lag.
Na de deinstallatie heb ik alles er afgegooid de live box gereset alles weer geinstalleerd en het werkt weer, direct na installatie , dus er zal geen storing geweest zijn bij wanadoo ga ik dan van uit.
Ikzal denk nogmaals de handleiding er op na slaan, alhoewel ik natuurlijk wel een aantal vragen heb.
1e vraag . maakt het nog wat uit welke firewall je uitschakeld van windows of Zonealarm of van de router, ik heb dacht ik hier gelezen op de site dat je nooit meer als 1 firewall moet installeren.
vraag 2. moet je de 2de en de derde pc als volledig nieuwe installatie uitvoeren of als extra pc in een netwerk.
Ik verneem graag nog wat informatie en ervaringen van jullie over het installeren van meerdere pc
hartelijk dank