router

Status
Niet open voor verdere reacties.

davith

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2005
Hallo,
even een vraagje,
Mijn compter staat boven, met een router die is aangesloten aan mijn computer,(dus niet wireless)
nou heb ik een lange kabel naar beneden getrokken voor mijn laptop, is het mogelijk dat ik daaraan een kleine routertje op aansluit, en dat mijn laptop dan wireless is. ik vraag dit omdat het anders veelste ver weg is die draadloze. zodoende.
greetz

heb je zo'n groot huis? Een wireless kan dacht ik over 100m nog goede ontvangst. Ik hoor vaak genoeg dat iemand internet op het netwerk van de buren omdat ze hem neit goed hebben beveiligd

Hoi,

Het zou moeten kunnen als je router die boven staat het aan kan.. meestal zit er een extra port op die je kunt in stellen als een cross port of iets dergelijks waar je weer een router aan kunt sluiten... of een switch.

Maar heb je het al geprobeerd met de laptop om hem draadloos aan te sluiten en te kijken hoe ver je komt.

Meestal komt een draadloze verbinding wel 25 meter.. dacht dat zoveel afstand niet tussen de router en de laptop komt...

Groetjes, Dj Viper

Geplaatst door davith
Hallo,
even een vraagje,
Mijn compter staat boven, met een router die is aangesloten aan mijn computer,(dus niet wireless)
nou heb ik een lange kabel naar beneden getrokken voor mijn laptop, is het mogelijk dat ik daaraan een kleine routertje op aansluit, en dat mijn laptop dan wireless is. ik vraag dit omdat het anders veelste ver weg is die draadloze. zodoende.
greetz

Afhankelijk van je router zou ik kijken naar een Acces Point met een sterke signaal overdracht of repeater.
Koop niet nog eens een router want dit geeft vaak problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan