Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gippy

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2005
Hallo,

Heb een Edimax Router BR6104K ,volgens de handleiding in gesteld, maar als ik internet op wil kan hij de server niet niet vinden op beiden pc`s.
Hij geeft op de router ook niet aan dat die verbinding heeft.

Wie kan mij verder helpen.

Alvast bedankt :-)

Graag wat meer informatie.Provider,Netwerk besturingssysteem.Is je Edimax modem en router ?

Hallo,

Mijn Provider is Chello, en de router is alleen een router.
Ben een leek maar kan je me vertellen wat je bedoelt met netwerkbesturingssyssteem.

Thanx Gippy

Hallo,

Hij doet het al, alleen op 1 pc kan ik geen email verzenden, maar wel ontvangen.
Weet jij hoe ik dit kan verhelpen

Thanx Gippy:)

Dan zou ik nog even goed naar de instellingen kijken want als je wel het een kan en niet het ander dan is er misschien een foutje in de instelling ?

Besturingssysteem is bijv Windows XP,Linux of W98 etc

Ja i.v.m. het niet kunnen versturen of ontvangen van je email, zal het inderdaad waarschijnlijk aan je instellingen liggen? waarschijnlijk inkomend en uitgaande mail/ mail.chello.nl, maar dit ligt aan je woonplaats.
Wanneer je een router plaatst tussen een chello modum, moet je denk ik het mac adres van je netwerkkaart clonen in je router, anders gaat het niet werken.

Geplaatst door seeburg100
Wanneer je een router plaatst tussen een chello modum, moet je denk ik het mac adres van je netwerkkaart clonen in je router, anders gaat het niet werken.

Klopt,mar hij kan wel ontvangen dus ik neem aan dat dit wel goed is.

Hallo,

de instellingen staan goed, maar met outlook op 1 pc
kan ik wel verzenden maar deze komen niet aan in mijn
lycos box.
Terwijl ik van mijn pc naar de lycos box zend en die komen wel binnen.
Beetje vreemd, maar waar

groetjes Gippy:cool:

Ook geen firewall actief of iets dergelijks die qua configuratie niet goed is ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan