routerpagina laad niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eva2e

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2011
Hoi,
Ik wil graag een nieuwe mac-code toevoegen aan mijn Linksys router. Als in naar 192.168.1.1 ga, dan laad het inlogscherm wel, en hij pakt mijn wachtwoord, maar de achterliggende pagina niet. Ik kom op een witte, lege, pagina terecht. Ik neem aan dat het wachtwoord wel goed is, want als ik een verkeerd wachtwoord invul, dan kom het inlogscherm weer terug.
Weet iemand wat er hier aan de hand is? Ik heb het al op verschillende computers geprobeerd, heb ook de firewall al uitgeschakeld, maar niets lijkt te werken.
Groeten,
Eva

Hoi,
welkom op Helpmij .nl
log bedraad in op je router,bij veranderingen ben je,als je dit draadloos doet, het signaal kwijt.
Succes.

Hoi,
Ik wil graag een nieuwe mac-code toevoegen aan mijn Linksys router. Als in naar 192.168.1.1 ga, dan laad het inlogscherm wel, en hij pakt mijn wachtwoord, maar de achterliggende pagina niet. Ik kom op een witte, lege, pagina terecht. Ik neem aan dat het wachtwoord wel goed is, want als ik een verkeerd wachtwoord invul, dan kom het inlogscherm weer terug.
Weet iemand wat er hier aan de hand is? Ik heb het al op verschillende computers geprobeerd, heb ook de firewall al uitgeschakeld, maar niets lijkt te werken.
Groeten,
Eva

Hoi,

Niet duidelijk is of je draadloos of bekabeld met de router verbonden bent.
Mocht zich hetzelfde voordoen wanneer je het bedraad probeert, dan denk ik dat een reset van je router het probleem oplost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan