Routerpoort werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

laagvlieger

Gebruiker
Lid geworden
7 mei 2001
Beste lezers,

Heb al een tijdje een Netgear WNR 1000 router. Doet het prima, wat dat betreft niets mis mee. Sinds kort heb ik Broadcam (webcamprogramma voor online). Heb mijn IP-adres so far so good, maar de poort -standaard ingesteld op 86 werkt niet bij Broadcam. Kwam er achter toen ik de 'Run Web Routing and Test Wizard' uitvoerde. Hoe kom ik nou aan de juiste poort?
Graag zie ik jullie antwoorden tegemoet. Met dank!

Marc

Je zal IP forwarding moeten doen als je op een router zit. Dit doe je door je IP van je router in webbrowser te schrijven (192.168.......) en dan zou je settings
van je router moeten opkomen.
Bij mij is dit( http://192.168.1.1/ )

[UITLEG] Je Router zit op een IP op het internet (10.0...... of 86.....). Die verdeeld alles in sub ip's zoals 192.. je moet zeggen dat iets dat op de router ip komt naar 192.168.1.2:89 ofzo gaat
gr,
Maxim

Laatst bewerkt:
Bedankt Maximvdw,

Ben op mijn Netgear pagina en heb alle gegevens omtrent de router. Ik zie alleen geen poort staan...

Ok, is het al gelukt?

PS: Omdat het internet IP soms verranderd (Frequentie hangt van provider tot provider af) raad ik je aan om Dyndns ofzo te gebruiken. Dit is een link ip zoals
Game.dyndns-server.com:89 en met een programma zorgt die dat je altijd het laatste ip hebt. Maar dit is alleen goed als je van plan bent je webcam 24/24 te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan