Routerproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SGT ROOTBEER

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Hallo, ik speel graag games online via m'n xbox, en dat is tot nu toe goed gegaan. Alleen kan ik geen games hosten. Ik gebruik XBConnect om te gamen, heb Windows ME (jaa.. ik weet het) en ik heb een Edimax BR6104K router.
Ik heb veel router configuriation tutorials speciaal voor het hosten van games via XBC gelezen, en daar kon ik uit afleiden dat ik dus poorten moet toewijzen in het virtual sever menu en mogelijk wat met port triggering moet doen, alleen wat precies, daar kom ik niet uit. Ik weet ook niet of ik TCP of UDP moet kiezen als ik nieuwe poorten toewijs in het virtual server menu. Bij die handleidingen van andere routers moest ik 2 keer 8602 toewijzen in het virtual server menu, 1 op TCP en de andere op UDP, maar dan krijg ik de ouftmelding dat de port ranges overlappen. Ik kan naast UDP en TCP ook voor "Both" kiezen, dus dacht ik dat als ik alles op both zou zetten het wel zou werken, maar ook niet dus. Zou iemand me alsjeblieft kunnen helpen? Ik heb namelijk een verbinding waarmee ik gewoon zou moeten kunnen hosten (redelijk snel als t goed is), maar dat gaat dus niet door die router.
Bij voorbaat dank.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan