routers

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloodrain1990

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
ik heb een vraag ik heb van iemadn gehoordt dat er verschillende routers zijn voor adsl ik heb adsl lite van wanadoo over telefoon maark weet niet welke router er geschikt voor is ik wil graag met draad draden liggen er al
namelijk

Je kunt Speedtouch gaan bekijken Hier site zal ook in Holland bestaan. (heb ik nu)

Draytek hier
(had ik voor usb. was een superding maar wel duur)
Prijzen zijn nu verlaagd.

Er zijn er zeker nog 2 maar ik kan niet op de naam komen. B.....

Als je routers intypt bij Google kom je misschien ook een eind.

is dit geen modum iemand die ik ken heeft de zelfde maar die heeft er nog router bij aan ???

De 510 met 4 poorten is een modem en router. Ik heb em zelf. Ook de 510 met 1 poort is modem en router.

Draytek heeft ze in allerlei soorten.

Geplaatst door bloodrain1990
ik heb een vraag ik heb van iemadn gehoordt dat er verschillende routers zijn voor adsl ik heb adsl lite van wanadoo over telefoon maark weet niet welke router er geschikt voor is ik wil graag met draad draden liggen er al
namelijk

Dan is het advies een Speedtouch 510 enkel of multi-pc omdat Wanadoo daar ook ondersteuning voor geeft.

maar kun je bij een speedtouh ofzo gewoon een werkgroep invoeren van de computers die je er bij aan sluit

Hij bedoelt waarschijnlijk de werkgroep die je moet benoemen als je een netwerkverbinding gaat maken binnen Windows/netwerkverbinding/Thuisnetwerk of klein ....installeren.

Alle computers horen de zelfde werkgroepnaam te hebben

Geplaatst door Elisa
Alle computers horen de zelfde werkgroepnaam te hebben

Niet correct. Je kunt diverse groepen hebben en je netwerk doet het nog steeds. Het is wel overzichtelijker

nog een vraag
als je een adsl router neemt met modem er in dan kan tog de modem die je hebt er tussen weg neem ik aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan