routes rijden met mapfactor voor android

Status
Niet open voor verdere reacties.

dogan62

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2014
goedendag
ik ben een motorrijden en was al tijden op zoek naar een offline software navigatie programma voor mijn android telefoon
deze had ik gevonden in de vorm van mapfactor navigator .
ook kon je daar bestaande routes gemaakt op het internet in z.g. gpx bestanden of anders op mijn mobiel kan zetten en dan deze kan rijden
nu kan ik ze na veel zoek en doe werk op de mobiel krijgen maar ik kan het niet voor elkaar krijgen om de route te rijden hij wil wel naar begin of eind punt rijden maar ik weet niet hoe ik moet zeggen dat ie de route moet narijden die wel te zien is op de mobiel ( lg )

Het getal moet je niet té letterlijk nemen als zijnde dat op die pagina het wordt beschreven. Daarom schreef ik ook vanaf pagina 52. Vanaf 52 wordt het e.e.a. beschreven m.b.t. soort route, kortste, snelste, soort voertuig, POI etc. etc. Lees nu het e.e.a. eens rustig door vanaf die pagina en lees door tot je bij 'routing' komt, op pagina 57.

Laatst bewerkt:
ik snap dat ik het niet letterlijk moet nemen maar de handleiding lijkt een andere versie te ondersteunen
ik heb nu android en dan de mapfactor 1.2.50 navigator free versie
ik zie nergens waar ik b.v. als ik een route heb geladen de waypoints weer wegkrijg ze blijven staan ook al heb ik de route gestops en verwijderd
gr bert

Dat weet ik niet, maar dat was ook niet je oorspronkelijke vraag meen ik?

niet echt maar routes rijden lukt ook niet wel krijg ik ze dus op scherm van mobiel maar kan vervolgens alleen naar start of eind punt rijden maar de route zelf rijden krijg ik helaas niet gestart
gr bert

Dan moet ik je helaas het antwoord ook schuldig blijven. Ik meende dat in die beschrijving het e.e.a. werd uitgelegd, maar kennelijk is dat niet zo.

geen probleem bedankt voor de moeite probeer het via een andere weg
groeten bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan