• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Rowcount voor meerdere kolommen in meerdere ListObjects

Status
Niet open voor verdere reacties.

kooijman599

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2011
Berichten
17
Hallo allemaal!

Ik kom niet uit het volgende probleem. Ik heb een worksheet met daarin verspreid meerdere ListObjects. Ik wil nu graag een Rowcount uitvoeren voor kolom 1 en 3 van elke ListObject die er in mijn worksheet staat. Het gaat echt alleen om de cellen binnen het ListObject en dus niet erbuiten.

Is dit mogelijk? Alle hulp is welkom!

Bedankt!

Michael
 
Bedoel je dit?
 

Bijlagen

  • HSV 2.xlsm
    22,9 KB · Weergaven: 17
Laatst bewerkt:
Upload een bestandje met een uitleg van hoe en/of wat.
 
Bekijk bijlage sample_excel.xls

Ik heb een worksheet met daarin 3 losse tabellen (ListObjects). Nu is het de bedoeling dat op kolom 1 en 3 van elke tabel een code wordt toegepast, waarbij tekst wordt omgezet in tijd (vb. 1234 = 12:34). Die code staat ook al in het document. Ik heb geprobeerd een range op te geven en dat lijkt te zijn gelukt. Alleen de laatste cel doet moeilijk in Excel 2010 (in Excel 2003 gek genoeg wel). De laatste cel van kolom 1 en 3 van de tabellen, worden niet opgepikt en daarvan wordt de tijd dus niet goed weergegeven.

Ik zoek dus een oplossing voor dit probleem. Is er een andere, effectieve manier om een dergelijke range op te geven, zodat de laatste cellen wel worden meegepakt?
 
Vreemd Excel 2003 → 2007.
Als je er een totaalrij aan toevoegd werkt het wel.
 
Nadat je iets hebt ingevuld in die laatste cel van het Listobject, enter dan met het "vinkje" (zie bijlage) , niet met de enter-toets.
 

Bijlagen

  • Enter.JPG
    Enter.JPG
    79,4 KB · Weergaven: 42
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan