roxio easy cd creator6

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristel

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Ik heb met roxio cd creator 6 een direct cd gemaakt, maar nog open gelaten nu wil ik net iets ervan kopieren maar hij veroorzaakt een fout en nu is ie alles kwijt op die cdrom dat kan ik zeker niet meer terug krijgen????

Je hebt dus iets op een gewone CD-R gebrand (geen CD-RW) en nu wilde je iets van deze cd terugkopieren naar je HD, en dit wil niet...of begrijp ik dit verkeerd ?

In dit geval is het bijna onmogelijk dsat je data weg is, echter het is wel mogelijk dat het branden niet goed is gegaan, of dat de cd beschadigd is.

Als je even precies post wat er niet goed gaat cq welke melding je krijgt dan is het waarschijnlijk wel op te lossen.

weet niet meer precies wat de foutmelding was maar ik heb zeg maar van een cd rom een diskette gemaakt(een direct cd) en zonder dat ik iets heb gedaan(dus niet eject ofzo) kan ik nix meer erop zetten of eraf halen

Echt antwoord op de vragen die ik had gesteld heb ik nu dus nog steeds niet, ik weet hoe het pakketje werkt, alleen wil ik graag weten of de cd misschien beschadigd is, je een foutmelding kreeg bij het branden, je meerdere sessie op de cd hebt gebrand, je een cd-r of een cd-rw hebt gebruikt etc.

Als je deze vragen kan beantwoorden kan ik je misschien helpen

cd is niet beschadigd, fout is ook niet opgetreden tijdens branden, ik was gewoon aan het kijken en wilde bestanden van die cd op de harde schijf zetten, is een cd r, als ik em nu in de rewriter stop zegt ie dat ie leeg is terwijl het lijkt alsof ie gebrand is want hij is niet helemaal glad meer aan onderkant,direct cd werkt ook niet met meerdere sessies, je kunt gewoon net als met een diskette zovaak als je wilt wissen en bestanden erop zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan