Roxio game capture

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkinnyTar

Banned
Lid geworden
5 apr 2012
Berichten
52
hallo,, ik heb dusz zoals de titel vernoemd Roxio PC Game Capture gekocht voor mijn dungeons nzo in WoW te recorden n.n
maar nu is het "probleem" dat hij WoW niet "wil" recorden,, er staan meerdere programma's open bij mij en die wil hij dan wel recorden
zoals bv Runescape, minecraft enzovoort,, ik heb deze programma's geslote en enkel WoW opgestart en nu wil hij het nog steeds niet recorden
kan iemand ff kort uitleggen hoe ik dat kan veranderen fso??

Mss nu wel iemand die wilt helpen en dat er weer geen slotje op komt want dat stel IK niet opprijs :) en het is niet alleen WoW :)
 
allez kzieget hier al tga ier weer ost een joare openstaan zonder reacties en kgaget ton weer opnieuw moeten opdoen :)
 
Ik speel zelf ook WoW en ik zou ( als je pc het aan kan) Fraps overwegen.
 
Daarmee is het roxio probleem nog steeds niet opgelost, gelieven te commenten als je een oplossing hebt en niet steeds fraps aanbevelen! Dank u :)
 
het probleem is nog steeds NIET opgelost! help mij aub en zo heet het forum ook...denk ik toch :)
 
het werkt wel 2 kanten op hier, als je zo ongedurig bent op antwoorden, en ook enkel
1 bepaald soort antwoorden wilt, dan is dat alles wel best. Maar laat dan ook graag weten
wanneer een oplossing werkt wanneer die aangedragen wordt.

daarbij komt, dit is een forum waarop vrijwilligers antwoorden, je kunt er dus geen rechten aan
ontleden. vind je t te langzaam of wat dan ook gaan dan staat het je vrij het ergens ander te
proberen. Helpmij is voor mij al vele jaren DE plaats waar we elkaar helpen, zonder voorbehoud
of ander kommentaar.

dat is althans mijn mening,
Leon
 
i agree spy, maar ik krijg hier 100x bij wijze van spreken enkel het antwoord fraps, fraps, fraps, maar daarmee is mijn roxio probleem nog niet opgelost en ik moet nu eniotna's antwoord nog proberen en als dat niet lukt of wel lukt zal ik dat ook wel posten in deze threat ik heb het nogal redelijk druk op de moment dus zal het voor morgen zijn dat ik dat ga testen en ga reageren of het werkt of niet.
 
geen probleem joh,
toch bedankt voor je reactie.
we horen het wel van je, hoop dat Fraps wel werkt.

leon
 
Ja je had je mischien iets meer moeten verdiepen in de roxio voordat je deze aanschafte. Ten eerste kan je bij de roxio geen live commentaar leveren wat resulteert dat je bv. Ook een programma als audiacity moet gebruiken. Het fraps advies is dan ook zeker geen slecht advies. Ik zou gaan voor bandicam omdat de bestanden veel kleiner zijn maar goed. De roxio heb ik ook maar puur voor mijn xbox omdat er voor pc dus zat programma's zijn zoals fraps en bandicam om mee op te nemen. Mijn mening is dan ook dat je de roxio een beetje voor niks hebt aangeschaft als je deze puur voor de pc gebruikt.
 
Daarmee is het roxio probleem nog steeds niet opgelost, gelieven te commenten als je een oplossing hebt en niet steeds fraps aanbevelen! Dank u


en admins ooweee as ge hier iets op durft zeggen deze thread is van mij maar gulder hebt mij gebannt omdak de waarheid sprak.
 
Wat jammer nou SkinnyTarBeta, nu ging t net zo goed met je kommentaar in #8.
Klinkt misschien cynisch maar ik meen dit echt. Danny081 beantwoord je vraag niet met Fraps
maar juist met een goed advies voor zover ik het kan beoordelen want hij schijnt er nogal verstand
van te hebben zo te horen. Hij raadt je aan om Bandicam te nemen, dat moet dus wel goed werken.
Of heb je Bandicam wel geprobeert en werkte dat ook niet? Want dat kan ik helaas niet helemaal
uit je antwoord opmaken.

Misschien las je een beetje over dat deel in zijn antwoord heen, wel hebben allemaal wel eens haast.

En admins "bedreigen" werkt natuurlijk altijd negatief, zij zetten inderdaad slotjes op threads maar
daarvoor wordt dan ook altijd een geldige reden opgegeven. Meestal is dit omdat iemand dan een
huis/forum regel overschreed, denk niet dat de waarheid vertellen hieronder valt, (we kunnen het
soms met de reden niet eens zijn maar dat is een ander verhaal. heb zelf wel eens slotjes gehad
inzaken torrents etc, maarja, dat was dan ook tegen de regels.)

En nee, ik ben geen admin of zoiets hoor. Ben gewoon een Help mij bezoeker, net als jij.
Weet niet wat het is, maar t komt op mij over alsof je even gewoon niet lekker in je vel zat en net
iets te snel las, en te snel een antwoord typte maar ik kan er naast zitten hoor.
Als je Danny zijn antwoord nog eens leest zul je zien dat hij niets anders deed dan jouw vraag
beantwoorden en aanvullen met zijn eigen welbedoelde mening, dat is toch precies wat we hier
willen.

succes en hoop dat Bandicam voor je werkt,
Leon
 
Bedank voor de steun SPY, inderdaad, je probeert gewoon te helpen. Maargoed skinnytarbeta ik waag een nieuwe poging:
Dingen die je kan proberen.
1)zorg ervoor dat je zeker weet dat je het roxio programma draait als administrator.
2)zorg dat eventuele gameaccelerators uitstaan. Zoals bijvoorbeeld gamebooster van razer.(hier kan je trouwens ook ongeveer hetzelfde mee als graps en bandicam of camtasia enz. Maar dat wil je niet, goed.)
3) probeer eerst de game op te starten die je wilt spelen, gebruik vervolgens de shortcode om roxio vanuit het spel te laten starten met opnemen inplaats van eerst opnemen aanzetten. Alt-tab dacht ik. Dit kan weleens helpen.
Dan is er nog het volgende; als je pc niet voldoet aan de minimale systeemeisen voldoet die op de doos staan kan dat ook problemen opleveren. Het betreffende spel is dan te zwaar voor je pc om vervolgens dan ook nog achtergrond programma's te laten draaien.
En als laatst is zo dat er een aantal software problemen bekend zijn wat betreft de roxio, zoals bijvoorbeeld dat dommige spellen op pc niet opgenomen kunnen worden. Ook dit kan dus het probleem zijn. Aan updates word gewerkt, zeggen ze bij roxio tenminste.
Probeer als eerst optie 3, als dat niet werkt de andere maar ik denk dat je beter voor optie 4 kan gaan.
4) instaleer bandicam of fraps. Kijk welke je het best vind en koop daar de voledige versie van. Dan nog het gratis programma yawcam erbij doenloaden en dan heb je zelfs een facecam erbij.
Ik wacht met smart op je reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan