Roxio PC Game Capture

Status
Niet open voor verdere reacties.

SkinnyTar

Banned
Lid geworden
5 apr 2012
hallo,, ik heb dusz zoals de titel vernoemd Roxio PC Game Capture gekocht voor mijn dungeons nzo in WoW te recorden n.n
maar nu is het "probleem" dat hij WoW niet "wil" recorden,, er staan meerdere programma's open bij mij en die wil hij dan wel recorden
zoals bv Runescape, minecraft enzovoort,, ik heb deze programma's geslote en enkel WoW opgestart en nu wil hij het nog steeds niet recorden
kan iemand ff kort uitleggen hoe ik dat kan veranderen fso??

ehm, eerlijk gezegd is die pc game capture overbodig, wat beter werkt is met fraps opnemen, die neemt alles op wat mogelijk is, en dan later gewoon editen met sony vegas. dit werkt veel beter

thx voor de tip maar kzou wel graag weten hoe ik het probleem met die pc game capture oplos n.n

probeer eens met fraps of met camtasia WoW te recorden, kijk of dat werkt, zoja dan ligt het aan het programma, zonee dan ligt het aan WoW

het lukt ja ik heb nu juist het programma verwijdert en terug aan het installeren n.n

na het prograam te hebben geherinstalleerd werkt het nog steeds niet...mijn pc voldoet aan de minimum eisen n.n

Misschien zit in het mechaniek van wow iets dat dat programma blokkeert

@Emiellr: Dit topic is van April 2012. Derhalve dus niet aktueel meer.;)
Uit de huisregels waar je gister bij aanmelding mee akkoord gegaan bent:

•Reacties op topics ouder dan drie maanden worden niet op prijs gesteld.

Topic is nu voorzien van een slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan