roxio photosuite dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

martien54

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2003
Berichten
201
Hallo,

Ik kan mijn roxio photosuite niet meer openen ,mijn pc mist rsl.dll. Ik heb gezocht op internet en heb mijn probleem gevonden in het engels,daar ik niet goed engels begrijp weet ik niet wat ik moet doen, is er iemand die dit even kan vertalen voor mij aub?

Hier de site met het bericht
http://boards.support.roxio.com/roxio/board/message?board.id=0022&message.id=660

Ik heb reeds roxio herinstalleerd maar het probleem blijft
 
Martien,

Ik heb een poging ondernomen om het te vertalen. De vertaling staat in het rood en onderaan staat nog iets in het blauw.

Suc6.
 
Laatst bewerkt:
To fix this, follow these steps:
Om dit te verhelpen, doe het volgende:

Select 'Run...' from the 'Start' menu.
Selecteer 'Uitvoeren' uit het start menu.
Type regedit in the 'Open' combobox and press 'OK'.
tik in; regedit , in venter en druk op OK
Navigate to HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\RoxioPhotoSuite.exe in the treeview on the lefthand side.
Ga naar HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Paths\RoxioPhotoSuite.exe in het linker navigatie venster
Modify the Path value in the listview on the righthand side to 'C:\Program Files\Roxio\PhotoSuite;C:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\DLLShared'.
Verander de waarde van het pad in rechter schermdeel in 'C:\Program Files\Roxio\PhotoSuite;C:\Program Files\Common Files\Roxio Shared\DLLShared'.

You may need to modify this if you did not install the program in the default location.
Mogelijk moet je dit pad aanpassen als je het programma op een andere dan de standaard locatie hebt geinstaleerd (opm. bijvoorbeeld op de D-schijf).
Close regedit.
Sluit regedit.
Start PhotoSuite.
Start PhotoSuite.

{edit} Puppie was net iets sneller :)
 
Laatst bewerkt:
Withaar,
Het gaat niet om de snelheid.
Maar zo proberen we wel weer iemand te helpen.
Jouw vertaling is nog weer beter dan die van mij.

mzzl.
 
Hallo,

Van harte bedankt voor de vertaling puppie en withaar , mijn programma werkt weer perfect ,ik begrijp niet hoe die tekst was veranderd ik verander nooit iets aan die teksten (bekijk die nooit) en ook heb ik geen ander opkuisprogramma gebruikt.Er zal toch geen virus binnengekomen zijn of kan het niet van een virus zijn ?
 
Laatst bewerkt:
Virus is niet zo waarschijnlijk.
Heb je een of ander register opschoon programma gebruikt?
 
Ja ik heb verschillende register opkuis programmas op de pc staan maar die had ik vroeger ook al laten lopen en dit zonder problemen .
 
Hallo,

Ik zit weer met hetzelfde probleem,maar ik twijfel welke tekst ik moet veranderen of alle twee ,kan iemand helpen aub???

Ik wilde een kerstkaart maken maar de voorbeelden waren verdwenen ,na een herinstallatie mis ik weer hetzelfde als vroeger ,deze keer zeker geen opkuisprobleem want ik had voordien het programma gebruikt om fotos op de pc te zetten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan