Roze beeldscherm van Ipad2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joran44

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2013
Hallo,

Mijn Ipad gleed vanmorgen met de beeldscherm kant over de vloer.( pakketvloer) Nu geeft het scherm roze en bijn 3D uit. Wie o wie kan mij hier me helpen om dit weer normaal te krijgen, of wie heeft dit eerder ook gehad?

Hallo,

Mijn Ipad gleed vanmorgen met de beeldscherm kant over de vloer.( pakketvloer) Nu geeft het scherm roze en bijn 3D uit. Wie o wie kan mij hier me helpen om dit weer normaal te krijgen, of wie heeft dit eerder ook gehad?

Hallo Joran,

Ik denk dat er iets kapot is gegaan tijdens de val van je IPad, in ieder geval zou ik de IPad terugbrengen naar de winkel waar je het gekocht hebt.
Heb je nog garantie? Zo ja dan zou ik het terugbrengen naar de winkel, kijk wat ze daar zeggen ik denk dat ze die dan per reparatie laten opsturen.
Tenzij ze een eigen service hebben, als het opgestuurd moet worden dan kan het 3 a 4 weken duren voordat je je IPad weer terugkrijgt.

Succes,

Groetjes,

Hallo

Of het t.f.t. paneel is defekt , en dient te worden vervangen , of ... de datakonnektor die naar dit paneel loopt is door de valpartij gedeeltelijk losgekomen...

Dergelijke panelen zijn relatief goedkoop aan te schaffen op e-bay. (wit is meestal het duurste ...)

Indien je een beetje handig bent , is dit zelf te vervangen.

Hoeveel men hiervoor in het officiele circuit voor durft vragen ???

Bij deze verkoper staat een filmpje waar men dergelijk toestel open doet.

http://www.benl.ebay.be/itm/BLACK-R...Laptop_Screens_LCD_Panels&hash=item3f1d419f5b

Zo heb je een idee wat je moet doen , en welk materiaal je nodig hebt ...

Overbodig om te vermelden , maar indien je dit toestel zelf open doet , heb je uiteraard geen garantie meer (indien nog aanwezig)

Peter

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan