Roze scherm bij Youtube in Opera

Status
Niet open voor verdere reacties.

rixo

Gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Berichten
7
Ik heb een probleem met Youtube, ik krijg namelijk een roze scherm, zie screenshot van een Phineas en Ferb op Youtube.
Dit probleem doet zich alleen in Opera voor, niet in Google Chrome of in Firefox. Verder doet alles, zoals geluid en advertenties, het wel normaal. Als een video van youtube op een andere site staat, doet de video het wel gewoon. Ik heb mijn Flash Player al opnieuw geïnstalleerd, en ook alle instellingen van Opera nagelopen, maar het mocht niet baten. Ik gebruik Ubuntu.
Ik wacht op antwoord, want dit roze scherm is erg irritant.
rozeyoutube.jpg
 
je hebt het probleem ook in chromium?
 
Probeer eens een oudere Flash Player dan 10.2.. niet updaten!
 
Welke versie van Opera gebruik je?
Ik gebruik de nieuwste versie van Opera, namelijk 11.01.
je hebt het probleem ook in chromium?
Ik heb het probleem alleen in Opera, dus niet in Chrome of in Firefox.
Probeer eens een oudere Flash Player dan 10.2.. niet updaten!
Ik weet niet of dit helpt, het gebeurt alleen bij Youtube, andere videosites of spelletjes die ook met Flash Player werken, hebben een goed, normaal beeld.

Ik vind het zelf een raar probleem, aangezien het alleen om video's van Youtube zijn die ik op youtube.com bekijk, op een andere site zijn ze dus wel normaal. Ik heb gegoogled, en vond iemand (op een ander forum) die dit probleem ook had, alleen dan in Internet Explorer. Helaas stond er geen oplossing bij...
 
Laatst bewerkt:
Wat je kunt proberen is Opera in de terminal opstarten met
Code:
opera -noargb

Heb je het probleem ook als compositing uitstaat?
 
Wat je kunt proberen is Opera in de terminal opstarten met
Code:
opera -noargb

Heb je het probleem ook als compositing uitstaat?
Ja, helaas wel.

Gisteren herinstalleerde ik Opera, en nu heb ik het ook in Firefox en in Chrome.:confused:
 
Ik keek zonet weer op youtube, en het beeld is weer normaal, maar ik heb geen idee hoe dat komt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan