roze strepen in beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

rvdsch

Gebruiker
Lid geworden
18 jun 2009
Hallo allemaal,

wanneer ik mijn PC soms langere tijd aan heb staan verschijnen er allemaal roze strepen in beeld. In het begin krijg ik gewoon normaal beeld. Ik heb de drivers van mijn videokaart vervangen dat hielp niet. Ik heb de PC van binnen stof gezogen, de videokaart en haar ventilator in het bijzonder. Dit helpt iets maar soms komt het nog terug. Bij apparaatbeheer krijg ik geen foutmeldingen. Ik kan een printscreen van het beeld maken. Ik had begrepen dat het daardoor niet aan het beeldscherm kan liggen.

Heeft iemand enige ideeen hoe ik het kan verhelpen???
Het betreft een oude PC en een oude videokaart (Radeon 9800XL)

Hoi !

Toevallig 'n Medion PC ?

Dan kun je er van uit gaan dat je graka naar de Filistijnen is: een heel bekend zwak punt bij die Medion-serie.

Greetz,

Harry..

Idd. een medion, toen ik zat te googlen zag ik al dat het vaker voorkwam. Op zich game ik game ik nooit, Flash is eigenlijk grafisch het zwaarste programma wat ik gebruik. Jammer, zal ik nu een nieuwe videokaart moeten kopen???

Hoi !

Tja: er is weinig anders mogelijk.

Kijk es op @Marktplaats, daar kun je 'n redelijke AGP 8x kaart voor minder dan 25 euri's scoren....

Greetz,

Harry.

Dat zou fantastisch zijn. Hoeveel wil je er voor hebben? Ik wou je een privebericht sturen maar dat kon niet, zou jij mij een privebericht willen sturen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan