roze strepen op mijn beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

realpower

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2009
Hallo,

Ik heb roze strepen door mij beeld over het hele scherm. En Windows start niet meer op alleen het logo krijg ik te zien en dan krijg bsod.

Mijn gegevens.

Medion
Intel core 2 duo
Nvidia geforce 7650 GS
Windows 8.1

Ik had eerst me videokaart eruit gehaald en opnieuw er in gestoken en toen was het goed maar nu is het weer terug.

Wie kan mij helpen.

Driver is gewoon up tot date.

Ligt niet aan het beeldscherm want heb hem ook al op me TV aangesloten gehad

Gr,

Gijs

Laatst bewerkt:
Hoi,

Het klinkt alsof de videokaart aan zijn einde is. Heb je toevallig een on-board videokaart op je pc zitten waar je je beeldscherm op kunt aansluiten ?

Nee ik heb geen on-board videokaart, wel had ik verschillende aansluiting op mijn video kaart maar daar kreeg ik ook roze strepen mee.

Ik vga en composite geprobeerd maar beide hetzelfde resultaat (roze strepen)

Als de videokaart kapot is dan ga ik denk maar een nieuwe computer kopen aangezien deze al zo'n 6 jaar of ouder is.

Gr,

Gijs

Laatst bewerkt door een moderator:
Is wel gelijk heel rigoreus :D , tenzij je al van plan was om een nieuwe pc te kopen voordat de videokaart kapot ging.
Als je nog prima kan werken met deze pc, kun je voor een redelijk budget een nieuwe videokaart kopen.

Is wel gelijk heel rigoreus :D , tenzij je al van plan was om een nieuwe pc te kopen voordat de videokaart kapot ging.
Als je nog prima kan werken met deze pc, kun je voor een redelijk budget een nieuwe videokaart kopen.

Ik heb een nieuwe gekocht, omdat de harde schijf ook voort traag was en veel lawaai maakte en de processor was ook zwaar verouderd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan