rpg voor pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

nibbitboy

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2009
ik zoek nog leuk rpg's voor de pc ze moeten een beetje lijken op world of warcraft maar dan gratis en nog leuker weet je er een paar zet ze dan hier neer

alvast bedankt

Tijd geleden ben ik na het stoppen van WoW opzoek geweest naar andere MMO's en vooral gratis.

Ik heb best fun gehad met een MMORPG genaamt Dekaron
http://www.gametribe.com/gt/dekaron.do
Game is gratis om te spelen maar werkt wel met micro transacties....niets game brekends..alleen grappige costuums etc.
Maar moet je wel alvast waarschuwen dat als je aan die MMO begint je goed uit moet zoeken wat voor build je gebruikt voor je character...want je kan namelijk maar 1 malig een skill reset doen.
Gelukkig zijn er voldoende actieve sites die je advies kunnen geven/builds hebben

Daarnaas heb je ook een MMORPG genaamt Runes of Magic....en dat is in de puurste zin een flinke WoW cloon:
http://www.runesofmagic.com/nl/index.html

Werkt ook met micro transacties (gratis om te spelen...wil je speciale spullen dan moet je dokken...en in dit geval bederft het de pret ook niet als je nix koopt)

Derde optie zou kunnen zijn Perfect World International....nog een MMORPG en dit keer van chinese makelij met chinese mythology invloeden (maar natuurlijk is er een europese server enzo).
http://www.perfectworld.com/
Deze game heb ik zelf nog niet geprobeerd maar ik ken wat mensen die het spelen.
Deze game is gratis en bied ook optionele micro transacties.

Free Realms.
Kwam ik tegen op gamespot net....krijgt hoge scores (gemidelt een 8/10....wellicht kan je even kijken of het wat is:
IGN gaf de game zelf een review score van 8.8
Anyway...je moet maar even googelen voor de link

Voor de rest zijn er hier en daar wat goeie sites die helemaal toegewijd zijn aan gratis (MMO)RPG's...ik post wellicht later nog een link.

Laatst bewerkt:
ik zoek nog leuk rpg's voor de pc ze moeten een beetje lijken op world of warcraft maar dan gratis en nog leuker weet je er een paar zet ze dan hier neer

alvast bedankt

maplestory!!!
het lijkt kinderachtig maar is ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO verslavend

priston tale. leuke mmo en tot lvl 40 kan je gratis spele en daarna betaal je maar een klein bedrag per maand(allang niet zo veel als wow)
voor link moet je zelf maar even googlen.

en dan heb je ook nog runescape(ben ik niet zon fan van maarja je weet nooit)

en lineage2. dit is een betaalde game maar er zijn meer private servers van dan normalen servers. als je de juiste private hebt kan je heel veel plezier hebben in deze game.
Downlaod eerst de game op www.lineage2.com. en google daarna na: top 200 of top 100 lineage 2 private servers.

hey man je moet cabal online spelen een zeer mooi spel (zelfde gameplay als wow)
ik ga zaterdag een nieuwe pc kopen dus kunnen we misschien wel samen spelen!:p
maplestory heb ik ook een hele tijd lang gespeeld ook een leuk spel
Mvg Jeremy

Als je echt een WoW kloon zoekt die gratis is, dan is Allods Online een spel voor jou.
Dit spel is naast Runes of Magic een goede alternatief voor WoW, het lijkt nog veel meer op WoW dan Runes of Magic.
Het heeft ook een class die heel leuk is om uit te proberen, namelijk de Summoner.

Neem ff een kijkje op youtube en probeer het uit zal ik zeggen.

Ik ga het ook spelen, dus wanneer je het wilt uitproberen zeg het want dan kunnen we het misschien samen doen? Altijd leuk. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan