Rpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

elmar85

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2007
Even snel om mee te beginnen: Is dit in de juiste topic geplaatst?

Oke laat ik maar van start gaan:

Ik heb ervaring met text-based game's die geschreven zijn in PHP en Mysql en dergelijke benodigdheden...dat is even een handig punt om te weten van mij...

Ik wil een text based spel meer dimensie geven door er bijvoorbeeld java of iets dergelijks aan te koppelen.. nu is alleen mijn probleem: google helpt me niet echt, waarschijnlijk vanwege de verkeerde zoekwoorden...

oke waar wil ik heen: ik wil het spelletje meer ruimte geven door er een soort kaart van te maken.. dus dat je door een soort wereld heen kunt lopen... ( ff grof gezegd, en waarschijnlijk ook een zeer grote uitdaging )...

Wat ik wel wil vertellen is dat het perse een spel moet worden die in je browser gespeeld moet kunnen worden... dus het word geen spel die je uiteindelijk moet kunnen downloaden, laat ik bijvoorbeeld een groot voorbeeld noemen: Runescape..(hierin kun je ook gewoon lopen en opdrachten uitvoeren... maar deze is gebaseerd op java...)

Al met al vraag ik aan jullie nu de hulp, weten jullie links, tutorials, voorbeelden, programma's of (weet ik veel) wat er nog meer voor nodig is...?

Groetjes Elmar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan