RPGkeuring.nl -- wat vinden jullie ervan?

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_Robin

Gebruiker
Lid geworden
11 nov 2008
Berichten
961
Hoi,
Ik en nog iemand hebben RPGkeuring.nl gebouwd. Nu willen wij natuurlijk graag weten wat jullie ervan vinden.
Wat kan er beter en wat is juist goed.

URL: http://www.rpgkeuring.nl
cijfer: 10/10

Alvast bedankt :)
Robin
 
Ik vind het een mooie site.
Ik heb alleen 1 opmerking: er zitten soms wat foutjes in de tekst, zoals komma's e.d.
Als je dat nog even gewijzigd gaat worden, heb ik er eigenlijk niks meer op aan te merken.:thumb:
 
Oke, ik zal de tekstschrijvers erop attenderen want ikzelf schrijf de teksten niet, heb enkel het systeem (wordpress geoptimaliseerd en de layout gemaakt)
 
Als je zegt dat je pagina html valide is, zorg dan dat het ook zo is. Hetzelfde voor CSS.

En verder... wordpress geval, dus code-commentaar is niet echt relevant voor je. Overgens wel veel spellings/gramafouten, maargoed.
 
Als je zegt dat je pagina html valide is, zorg dan dat het ook zo is. Hetzelfde voor CSS.

En verder... wordpress geval, dus code-commentaar is niet echt relevant voor je. Overgens wel veel spellings/gramafouten, maargoed.

Klopt van de html en css, toen ik hem had gesliced was die nog valid xhtml en css maar door modules is het dus schijnbaar niet valid, zal ik dus ook verwijderen.

Hoezo is codecommentaar niet relevant voor mij, ik kan wordpress modules scripten en ook wordpress zelf bewerken.

Robin
 
Oh, okay. Ik dacht dat je gewoon een layout in je wordpress had gedondert. In ieder geval:
In je stylesheet met id gdsr_style_main-css - ehm, gebruik je dat allemaal?!

Helaas wordt Internet Explorer 6 niet meer volledig ondersteund op deze website.
echt niet? Ik bedoel, uiteraard is IE6 heel erg outdated, maar zo veel moeite is het niet om je site compatible met ie6 te maken.

Constructies als deze:
HTML:
    <ul>
    <div class="menu"><ul><!-- ****load aan li's en a's --></ul></div>
    </ul>
eh, een beetje raar om ie ul's eromheen te zetten. Zo ook die div, je kan de ul ook gewoon de class 'menu' meegeven.

dingen als
HTML:
<b></b>

	<p></p>
zijn gewoon... een beetje nutteloos.


ie-specifieke style hier:
HTML:
-ms-filter:"progid:DXImageTransform.Microsoft.Alpha(Opacity=70)"; filter: alpha(opacity=70);
is leuk, maar uhm, ik geloof dat filter niet meer nodig was, sinds ze sinds (geloof ik?) ie7 alpha(opacity) gebruiken. Tenzij je site natuurlijk IE6 comp. maakt... :)

goed, dit waren de dingen waar ik een beetje tegenop liep toen ik je site scande. Overgens moet ik wel zeggen dat ik blij was dat de site nogsteeds goed werke toen javascript/css/images uitwaren, wat altijd een grote plus is (komt niet altijd voor you know).


:thumb:
 
Oke,
Ik heb besloten met de mede eigenaren zodra de eerste advertentieplaats is verkocht we meteen een designer gaan inhuren voor een nieuwe layout te designen.

Verder over de code,
Helaas wordt Internet Explorer 6 niet meer volledig ondersteund op deze website.
Die kun je hier aanvragen: http://wijstoppenook.nl/nl/
En aangezien het toch redelijk veel werk is om de website naar IE6 te optimaliseren en de oplevering eigenlijk helemaal niets is, vandaag en gister 3 bezoekers met IE6 gehad.
Dit merk ik ook op mijn eigen websites dat in deze doelgroep IE6 wat word gebruikt <5% is.
Verder zal ik in het weekend de code gaan optimaliseren.
 
Nou, okay, dan nog een hint: neem iemand die GEEN rare webdesign programma's gebruikt, maar met de hand schrijft. Of doe het zelf, zoveel grote 'fouten' zijn het niet.

En aangezien het toch redelijk veel werk is om de website naar IE6 te optimaliseren
Meh, dat vind ik zelf toch best wel meevallen eigenlijk. Mn eigen website heb ik zelfs nooit gechecked in IE6, noch is er IE6 speciale code, en toch werkt ie gewoon (net getest ;))

Overgens ben ik tegen het uitsluiten van browsers (ook al heb ik een diepe, diepe haat tegen IE :p), hoe oud of lelijk of slecht ze ook zijn. Als iemand graag IE6 wilt gebruiken, dan moeten ze dat lekker doen. Maargoed, dat's mijn mening :thumb:




ps. overgens is JS wel nodig om mn site goed te laten zien in IE, maar dat komt omdat ze html5 nog niet ondersteunen. Als ik alle html5-specifieke dingen verwissel met 'old-skool' divs enzo, werkt ie wel goed.
 
Hoi,
Ik neem een designer die met photoshop werkt aangezien ik zelf kan slicen en daarna in wordpress bouwen :cool: Dit is namelijk er kostenbesparend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan