rpg's

Status
Niet open voor verdere reacties.

dedaio

Gebruiker
Lid geworden
28 aug 2008
nu ik een goede videokaart enzo heb, kan ik wat games spelen...

ik kom van een hoop mmorpg's, maar zou nu graag gewone rpg's spelen, iets in de aard van fable...

ik ken eigenlijk niets van dit soort games...heb er ook nog geen 1 gespeeld...ik heb al gehoord van fable, diablo en gothic...kan iemand me zeggen of dit goeie games zijn, of me er wat andere aanraden?

het liefst heb ik wat verschillende mogelijkheden over hoe ik mijn character ontwikkel, en ik hou ook wel van wat actie, dus niet TE veel quests enzo (dit hoort er natuurlijk wel bij)

ik was van plan om fable 2 te kopen, maar nu vroeg ik mij af of ik daarvoor fable 1 moet gespeeld hebben? en met gothic, moet ik dan ook 1 & 2 gespeeld hebben?

verder nog andere games?

Laatst bewerkt:
-volgens mij is fable 2 niet voor pc.
-voor gotic hoef je niet alle delen te hebben
- hier zijn een paar goeie rpg (offline)

-The Elder Scrolls IV Oblivion
-The Elder Scrolls III morrowind
- diablo 2 (wel erg oud)
- fallout 3
- Dark Messiah might and magic (kort maar krachtig)

heb mij fable gekocht, het is geweldig! fable 2 is idd niet op pc.

dark messiah en fallout 3 heb ik al...dark messiah was zalig, fallout 3 vond ik redelijk.

zijn er nog rpg's in de aard van fable? ik vond dit werkelijk de beste rpg die ik tot nu toe heb gespeeld.

ja fable is inderdaad erg goed maar fallout 3 is tog echt wel beter
ik vind jade empire een heel klein beetje op fable lijken
+ de actie is beter
+ het is in een japanse (zo iets) stijl
- je kan veel minder doen het is meer een avontuur game met een klein beetje rpg
- je speelt het sneller uit dan fable

Oblivion is een goede en zijn oudere broertje Morrowind. Wel quests maar ook veel vrijheid. Beide games van de makers van Fallout trouwens.

Oblivion is een goede en zijn oudere broertje Morrowind. Wel quests maar ook veel vrijheid. Beide games van de makers van Fallout trouwens.

deze was ik al van plan te kopen ja. heb mij hade empire gekocht, is inderdaad niet slecht hoor.

nog andere games? ik heb ook titan quest, valt ook wel mee, maar wat minder dat je zelf moet doen, meer een click game.

The Elder Scrolls IV Oblivion vind ik de beste singelplayer rpg ooit,kost 20 euro
je bent er meer dan 200 uur mee zoet en het is een soort dark massaia maar dan vrijer,groter en beter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan