RSS Feeds

Status
Niet open voor verdere reacties.

sextant

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2007
Berichten
120
Hallo,
Ik gebruik Windows 7 (64 bits) met IE 8
Bij het tabblad "Feeds" in IE, heb ik "abonnementen" op een aantal kranten.
Ik heb bij eigenschappen van b.v. De Telegraaf het aantal te bewaren Items ingesteld op 200.
Stel, ik lees een bericht en na lezing klik ik op het blauwe pijltje linksboven, dan moet, als het goed is, teruggegaan worden naar dit bericht, om het volgende bericht te lezen!
Dit gebeurde althans tot nu toe!
Nu echter gaat ie weer naar het begin en moet ik gaan zoeken, waar ik gebleven was en dat is bij 200 items een heel gezoek.
Weet iemand, waar ik "de oude situatie" weer kan in- of herstellen?

Dank en groet!
 
klik in internet Xplorer op Extra en dan internetopties. Ga dan naar tabblad "Geavanceerde instellingen" En klik op de knop "Opnieuw instellen"

Daarmee creeër je de oude situatie, zorg alleen ff voor een back-up van je favorieten enz. Die zouden verloren kunnen gaan.
 
Hallo,

Dank voor het meedenken, alleen het is niet gelukt!
Hij blijft naar het begin teruggaan.
De favorieten verdwijnen niet, alleen een paar invoegtoepassingen.
Op een laptopje met XP werkt het wel, misschien ligt het aan Windows7, zou wel vreemd zijn, want hij heeft het gedaan.

Groet,

Herman
 
Klik nogmaals in internet Xplorer op Extra en dan internetopties. Ga dan naar tabblad "Geavanceerde instellingen" En klik op de knop "Geavanceerde instellingen herstellen"
 
Geklikt op "geavanceerde instellingen herstellen", maar helaas geen reactie, ofwel hij blijft naar het begin gaan!

Dank en groet,

Herman
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan