RTC 1 werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

meartzen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2012
Berichten
4
Ik heb even een vraagje over RCT 1

ik heb RCT 1 en 2 uitbreideingssets geprobeerd te instaleren op mijn computer.
RCT instaleert hij wel, maar start niet, als ik hem wil op starten krijg ik alleen beeld te zien van begin scherm, daarna springt hij weer naar bmijn bureaublad en geeft verder niks meer weer van foutmeldingen ofzo.

de 2 uitbredingssets kan ik niet eens instaleren, hij begint wel met instaleren maar zodra hij klaar is geeft hij een fout melding aan dat SETUP.exe niet meer werkt en afsluit en de uitbreiding niet instaleert.

wie zou mij kunnen helpen ??
 
Welk besturingssysteem? Onder windows 7 & vista moet je misschien het spel starten onder compatibility modus (XP) ;)
 
heb inderdaad besturingssysteem windows 7, maar ook als ik het verander in het compatibility system naar XP of windows 98 of zelfs 95, doet hij het niet ?!
 
welk bestand laat je uitvoeren onder compatibility modus? Je moet de .exe zelf laten uitvoeren als zodanig ;) Tevens: voor het installeren van die uitbreiding: setup onder compatibilitymodus laten uitvoeren.
 
ik heb nu zo dat hij opstart, maar geen spellen kan opslaan en laden ??
en hij geeft nog steeds de foutmeldingen bij de uitbreidingssets aan
 
hmmm, staan er nog meer toepassingen in de map waar RTC in geïnstalleerd is? Mogelijk dat je die toepassingen (.exe) ook moet laten uitvoeren onder compatibility mode. Je bent in ieder geval weer een stapje verder dus :)
 
er staan geen toepassingen meer die ik nog moet uitvoeren ofzo.
en die patch ofzo, werkt ook niet ?!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan