rts koop suggesties?

• Onderwerp starter Onderwerp starter cies
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cies

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2008
Hallo, ik wil graag een strategy spel kopen , om met mn vrienden dat online te kunen spelen.
Er zijn echter enkele punten, het spel moet weinig kosten (5-10 euro het liefst) en het moet geen spel zijn als Civilisation of Age of Empires. Oftewel: niet zo'n spel wat zich in de oudheid e.d. afspeelt. Liever iets als een spel uit de command and conquer-reeks.
Het hoeft helemaal geen mooi spel te zijn, of nieuw of iets dergelijks. Het moet gewoon leuk en niet al te ingewikkeld zijn om te spelen ( zoals bij bijv. red alert ook het geval is, gewoon simpel en leuk). En, natuurlijk niet onbelangrijk, het spel moet goed via het internet te spelen zijn.
Iemand goede suggesties?
Nu denken jullie vast: waarom heb je dan geen red alert of bijv. tiberium wars gekocht. Nou, red alert is erg leuk, maar 3 kost zoveel en 2 is wel érg verouderd (daardoor ook nogal lastig online te spelen lijkt me). En tiberium wars vinden mn vrienden niet leuk. We hebben nog c&c generals geprobeerd, maar dat werkte ook niet online, allemaal vage fouten.
Dus nogmaals: iemand goede suggesties? Alvast vielen dank :D

C&C: Generals al dan niet met de expansie Zero Hour is dan misschien nog iets.

Voor zover ik weet kun je Red alert 2 nog steeds online spelen. Blijft toch nostalgisch.:)

hm als ra2 het nog online doet , is dat misschien nog een optie. generals deed het dus niet online, even voor de duidelijkheid
voor derest misschien nog suggesties wat betreft niet-c&c spellen?

Dawn of War is redelijk goedkoop aan te komen ws (ik betaalde 5 euro) en hij is best goed en strategisch, hoewel ik nog niet online gespeeld heb.

speel dan gewoon red alert 2.

Het hoeft helemaal geen mooi spel te zijn, of nieuw of iets dergelijks.

letterlijk uit jouw tekst gehaald, dus dan kun je ook niet zeggen dat iets veroudert is, of je moet gewoon meer geld betalen. 40 euro overleef je wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan