RU spel installeren met STEAM

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie1996

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2012
Hallo,
Ik wil graag CoD MW3 kopen, maar in webshops kun je hem wel kopen voor €15 maar dan krijg ik een RU versie.
Hoe werkt dit? Dit is niet echt heel fijn uitgelegd.
Bij voorbaat dank

Zelf ben ik geen speler, maar mijn zoon doet het volgende: hij koopt online of in Webshops een activatiesleutel voor een spel, dan voert hij deze sleutel in steam in, en het spel wordt bij zijn account toegevoegd. Vervolgens wordt het spel naar zijn computer gedownloaded. RU betekend misschien remote update.

Nog een tip van hem: op steam zelf vindt je ook de nodige aanbiedingen, om even wat spelen met korting te kopen.

Heb je daar wat aan? Anders moet je wachten tot het volgend antwoord.

RU betekent Russisch.

Blijkbaar moet je deze Russische keys activeren m.b.v. een IP-adres uit die regio. Bij veel sites waar je zulke keys kunt kopen staat een handleiding hoe dit te doen.

Of dit werkt weet ik niet. Hier is een topic met ervaringen op het forum van tweakers:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1479625/0

Ok sommige russiche keys werken ALLEEN in Rusland, meestal staat dat aangeven bij een game als je hem koopt.

Er is een mogelijkheid om via een omweg toch dat soort games te kunnen spelen maar Steam staat bekent om het bannen van mensen die via de omweg games proberen te spelen.

Ik raad aan gewoon voor CD keys te gaan die niet regio gebonden zijn en/of die aan Europa geboden zijn. Kijk ook eerst of de site waar je de key koopt wel goed te boek staat, er zijn een aantal zeer goeie sites met goeie prijzen maar er zit ook wat malafide spul tussen.

Ik heb al een aantal sites gevonden, maar als ik dan zo'n handleiding bekijk, om hem te activeren bij steam, dan is die vaak niet heel duidelijk uitgelegd.
Heeft iemand hier ervaring mee en/of is dit aan te raden?
BVD

Ik heb op veel sites gelezen dat je een programma moet installeren en dan zal deze je pc besturen, dit heb ik liever niet dus dan zit er niks anders op dan een niet-regiogebonden game key te kopen?
Ik heb een key gekocht, niet-regiogebonden en dit voerde ik in en hij deed het meteen. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan