Gimli
Verenigingslid
- Lid geworden
- 5 aug 2001
Door een rare vorm van omstandigheden zit ik plotseling met een programaatje op m'n computer waar ik geen vat op kan krijgen.
Eerst was het EstimateSpeedUp, een soort idioot die om de haverklap m'n systeem wilt scannen op virussen.
Totaal geen behoefte aan, maar het was niet weg te branden.
Met heel, heel veel moeite (Rkill en Revo Uninstaller) was het eindelijk uit m'n register en ik dacht er van verlost te zijn.
Nou komt er toch weer zo'n popup, midden in een ander programma.
Ik ben gaan zoeken, en het schijnt iets te zijn onder de noemer:
Program Files (x86) / HeartelligenceGohase
Ik begrijp er geen bal van, niet weg te branden.
Alles geprobeerd, maar het komt niet voor bij m'n Apps, dwaalt achter elke virusscanner en is onvindbaar.
Behalve in het programma bestand.
Op internet gezocht, nergens te vinden. Het bestaat gewoon niet.
Nou ja, wel op mijn computer, maar bij verwijderen bijt 't zich vast als zijnde "op de achtergrond werkzaam".
Ik werk op windows11.
Is er iemand die er wel 'ns van gehoord heeft?
Eerst was het EstimateSpeedUp, een soort idioot die om de haverklap m'n systeem wilt scannen op virussen.
Totaal geen behoefte aan, maar het was niet weg te branden.
Met heel, heel veel moeite (Rkill en Revo Uninstaller) was het eindelijk uit m'n register en ik dacht er van verlost te zijn.
Nou komt er toch weer zo'n popup, midden in een ander programma.
Ik ben gaan zoeken, en het schijnt iets te zijn onder de noemer:
Program Files (x86) / HeartelligenceGohase
Ik begrijp er geen bal van, niet weg te branden.
Alles geprobeerd, maar het komt niet voor bij m'n Apps, dwaalt achter elke virusscanner en is onvindbaar.
Behalve in het programma bestand.
Op internet gezocht, nergens te vinden. Het bestaat gewoon niet.
Nou ja, wel op mijn computer, maar bij verwijderen bijt 't zich vast als zijnde "op de achtergrond werkzaam".
Ik werk op windows11.
Is er iemand die er wel 'ns van gehoord heeft?