ruimt maken op c-schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

skipy

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 aug 2007
hallo iedereen mijn eerste vraag hier mijn c-schijf is te klein dus opruimen ,is 2.99gig.
mag ik de map $hf_mig$ in de map windows verwijderen de ene site zeg van wel en de andere niet wat is jullie mening hier over? en de andere bestanden $NtUninstallQ811493$,
$MSI31Uninstall_KB893803v2$ mag dat ook?Ikheb al de slaapstand uitgezet want die gebruik ik niet en ik ruim ook op met cc claener.
alvast bedankt voor jullie antwoord,skipy.:confused:

heb je je map met systeemherstelpunten al eens geleegd?
dat kan een boel schelen.

Die uninstall bestanden kan je weggooien als je zeker weet dat je die update niet meer wilt verwijderen.

maar begrijp ik het nou goed dat je C-schijf maar 2,99 G is?

nee hoor de C schijf is 9.75 gig groot en ik heb 2.99 gig over en ikheb een D schijf en een E schijf .totaal is de harde schijf 80 gig

is je systeem merkbaar trager geworden?
10 G is meestal wel genoeg voor een systeempartitie.
en je kunt altijd het advies van Wim1960 opvolgen.
$NtUninstallQ811493$, $MSI31Uninstall_KB893803v2$ zijn uninstallers voor updates, dus als die updates geen problemen geven hoef je ze ook nooit te deinstalleren en kunnen die bestanden weg.
de map $hf_mig$ zou ik laten staan.

Is het geen optie om enkele bestanden op 1 van de andere partities te zetten? 2,99 GB vrij op een partitie van 9,75 GB lijkt me zeker wel voldoende...
Waarom wil je meer schijfruimte?

is je systeem merkbaar trager geworden?
10 G is meestal wel genoeg voor een systeempartitie.
en je kunt altijd het advies van Wim1960 opvolgen.
$NtUninstallQ811493$, $MSI31Uninstall_KB893803v2$ zijn uninstallers voor updates, dus als die updates geen problemen geven hoef je ze ook nooit te deinstalleren en kunnen die bestanden weg.
de map $hf_mig$ zou ik laten staan.

ik dank voor je antwoord ik laat die map $hf_mig$ staan en als ze zeggen dat de c schijf van rond de drie gig genoeg is dan hou ik me daar aan bedankt voor jullie antwoorden.
mvg. skipy:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan