Ruimte en verplaatsing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Basiboy

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2010
Berichten
376
Oke mischien is de titel een beetje vaag... Maar ik wou afgelopen vandaag xD 5.30 GB van mijn (D: ) station afhalen (dat is me gelukt) en nu heb ik dus 5.30 GB Unallocated ruimte over en die wil ik dus bij me (C: ) schijf gaan doen. maar ik weet niet hoe :(


M.V.G. Basiboy,Alvast bedankt.
 
Ja ik heb ongelocaliceerde ruimte alleeen die wil ik bij de (C: ) schijf stoppen.
 
Zelf ken ik 't programma niet maar die software werkt in principe allemaal hetzelfde,
ga in het programma naar je C: schijf en kies voor "resize" en geef aan (via wizard of handmatig) dat je schijf 5.30 GB groter moet worden. Dan wordt je gevraagd iets in de trant van " Where would you like to take free space from" o.i.d. en dan geef je de Unlocated Space op. Trouwens je had beter vanaf het begin die 5.30 GB zo van de D: kunnen toewijzen aan C: dan had je nu geen Unlocated Space gehad.
Succes.
 
Ik ken progje heel goed.
Mijn vraag was of je de vrije ruimte TUSSEN C en D hebt.Ik denk van niet namelijk en dan kan je de ruimte niet aan C toevoegen.

Kun je even een screen maken van de huidige situatie?
 
@frankwannet
ik had niet in de gaten dat je in de discussie zat,maar daar heb je volkomen gelijk in meestal staat de Unlocated op het eind v.d. schijf.
(zelf gebruik ik Acronis)
 
Laatst bewerkt:
No problem.;)

Indien het idd aan het eind van de schijf staat.(waar ik nu wel 99% zeker van ben)dan is dat optelossen door even met de boel te gaan schuiven door middel van de muis.
Daar wil ik de TS wel even doorheen helpen.
 
Ik ken progje heel goed.
Mijn vraag was of je de vrije ruimte TUSSEN C en D hebt.Ik denk van niet namelijk en dan kan je de ruimte niet aan C toevoegen.

Kun je even een screen maken van de huidige situatie?
Screen:xD.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na die 1% zojuist erbij gekregen.

doe hetvolgende....

klik met je muis de D (balk)aan.(die wordt grijs)
Ga met je muis op de rechter vertikale lijn van D balk staan en maak schuif beweging naar rechts.D wordt groter en gebruikt dus de unlocadet.
Ga nu met je muis op linker vertikale lijn staan en maak schuifbeweging naar rechts.D wordt kleiner.Die 5gb.
Dan krijg je dus ruimte tussen C en D
ga nu op rechter vertikale lijn van C staan en maak schuifbeweging naar rechts.
C wordt groter.

kies links onder voor apply


EDIT: bij het schuiven de muisklik inhouden.
Progje gaat zijn werk doen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan