ruimte op c schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boubes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 mrt 2010
hallo ik heb op mijn laptop een c en d schijf.
Op de c schijf 32 Gb heb ik niet meer als 7 gb geinstalleeerd, maar heb toch nog maar 40% schijfruimte over. schijf gedefragmenteerd maar alles blijft bij het oude ,verder alle foto's verwijderd en grote programma's maar ook geen resultaat.
Hier houd het voor mij even op,wie herkent dit en wat is er aan te doen svp.
met vriendelijke groet.:thumb:

Laatst bewerkt:
Hi,
ik noem maar een paar mogelijkheden:

- ongebruikte windowsonderdelen verwijderen (please voorzichtig)
- tijdelijke bestanden verwijderen
- oude update-bestanden van de schijf verwijderen (waarschuwing: je kunt installaties van Windows-updates daarna niet meer de-installeren)
- prullenbak leegmaken
- internet explorer tijdelijke bestanden verwijderen
- Als D: genoeg ruimte heeft zou je daar ook bestanden en software op kunnen zetten

De-fragmenteren geeft geen schijfruimte vrij: zet alleen onderdelen van files weer bij elkaar

Schijfopruiming doen en dan naar tabblad "meer opties" gaan en de onderste optie doen om systeemherstelpunten verwijderen behalve het laatste herstelpunt.
Geeft heel veel ruimte

Hi,
ik noem maar een paar mogelijkheden:

- ongebruikte windowsonderdelen verwijderen (please voorzichtig)
- tijdelijke bestanden verwijderen
- oude update-bestanden van de schijf verwijderen (waarschuwing: je kunt installaties van Windows-updates daarna niet meer de-installeren)
- prullenbak leegmaken
- internet explorer tijdelijke bestanden verwijderen
- Als D: genoeg ruimte heeft zou je daar ook bestanden en software op kunnen zetten

De-fragmenteren geeft geen schijfruimte vrij: zet alleen onderdelen van files weer bij elkaar

bedankt voor je informatie helaas werkt het niet waarom weet ik ook nog niet maar we zoeken verder groetjes boubes:thumb:

Schijfopruiming doen en dan naar tabblad "meer opties" gaan en de onderste optie doen om systeemherstelpunten verwijderen behalve het laatste herstelpunt.
Geeft heel veel ruimte

bedankt voor je info , maar het helpt echter niet , waarom weet ik ook nog niet maar we zoeken verder. met vriendelijke groet boubes:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan