Ruis door beeldscherm ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

chris11

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2005
Daar was ik weer...

Ik heb dus de Samsung 913c en bevalt me verder prima! Alleen loop ik tegen een probleem aan namelijk ruis op mijn boxen. Als ik speel met de voedingskabel bij de aansluiting op het beeldscherm gaat de ruis weg. Maar zodra ik de beeldscherm verplaats dan komt de ruis weer terug en moet ik weer aan die voedingskabel zitten. Heb de kabel er al uit gehad en aan de 3 connectors gevoeld en ze zitten wel een beetje los. Zal dus het probleem bij de beeldscherm liggen ?

Alvast bedankt voor reacties.

Als het beeldscherm voorzien is van een gerandaarde stekker, en de stekker is aan de binnen kant van het scherm mischien niet in orde, dan onstaan er vaak van dit soort onverklaarbare dingen.
Want je kunt doen, mits mogelijk, is de stekker eens vervangen, of tenminste het hele snoer, deze zijn niet zo duur in de winkel. Mischien dat het dan wel opgelost is.
De pc kan aardig beinvleod worden door de monitor.

grtjs jjw

Als het beeldscherm voorzien is van een gerandaarde stekker, en de stekker is aan de binnen kant van het scherm mischien niet in orde, dan onstaan er vaak van dit soort onverklaarbare dingen.
Want je kunt doen, mits mogelijk, is de stekker eens vervangen, of tenminste het hele snoer, deze zijn niet zo duur in de winkel. Mischien dat het dan wel opgelost is.
De pc kan aardig beinvleod worden door de monitor.

Heb al een andere voedingsstekker geprobeerd, maar hij blijft hetzelfde doen. Moet maar gewoon terug naar de winkel denk ik :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan