Ruis en een niet werkende afstandsbediening

Status
Niet open voor verdere reacties.

cvharen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 nov 2001
Ik heb afgelopen week een Medion 2819 TV-kaart gekocht bij de ALDI. Met veel moeite heb ik hem deels aan de praat gekregen. Het beeld is over het algemeen goed, maar het geluid werkt de meeste keren niet goed bij het beeld. Ik hoor dan ruis. In ongeveer 20% van de keren dat ik van zender wissel heb ik direct goed geluid, maar meestal hoor ik alleen maar ruis. Bij de radiozenders heb ik dit probleem niet.

Als 2e doet mijn afstandsbediening het niet. Batterijen zitten er goed is, stekker in de kaart, eea binnen gezichtsveld ed, maar het mag niet baten. Wie helpt mij verder?

Groeten,

Cor

Je zou de drivers opnieuw kunnen installeren. Maar als dat niet lukt zou ik teruggaan naar de Aldi en ruilen voor een andere of geld terug vragen omdat ook de afstandsbediening het niet doet.

Medion kaart

Geplaatst door megabit
Je zou de drivers opnieuw kunnen installeren. Maar als dat niet lukt zou ik teruggaan naar de Aldi en ruilen voor een andere of geld terug vragen omdat ook de afstandsbediening het niet doet.

Dank voor je antwoord. Ik heb de kaart inmiddels weer bij de ALDI ingeleverd en heb een Pinnacle PCTC Pro gekocht.

Groeten,

Cor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan