run.dll en shell32

Status
Niet open voor verdere reacties.

panisb

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2002
Berichten
172
Heb net een nieuwe laptop met daarop windows xp mediacenter. Ik krijg wanneer ik bepaalde bestandjes (NFO) wil openen de melding:"fout tijden het uitvoeren van c\windows\system32\shell32.dll,open-as-rundll c:...... Hoe krijg ik dit weer in orde, want ik krijg dan het bestand niet geopend. Bedankt vast voor de hulp!
 
Je kunt de meeste .nfo bestanden lezen met kladblok. Klik met de rechter muisknop op het bestand en kies "openen met". Staat kladblok hier niet bij kies dan "programma kiezen" en zoek kladblok of notepad op in de lijst met programma's.

Groeten,
Neleke
 
rechtsklikken heb ik gedaan, maar ik krijg niet de keuze openen met wordpad oid. Uiteindelijk is het wel gelukt door het bestand via wordpad te openen, maar de foutmelding is toch niet goed denk ik.
 
Dat is precies wat ik niet te zien krijg. Ik krijg alleen de mogelijkheid openen, zonder dat ik de mogelijkheid öpenen met" krijg.
 
Probeer het nog eens, maar nu met de Shift-toets ingedrukt.
 
Ik hou vol. :D
Klik eerst links met je muis op het .nfo bestand, zodat het geselecteerd is.
Druk dan de Shift-toets in en klik dan rechts met je muis op het .nfo-bestand.
En nu?
 
helaas die laat het ook niet werken. Het moet toch iets zijn in win32 lijkt mij. Od dat er niet autormatisch gekoppeld wordt aan word oid. Ik weet het echt niet want ben een leek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan