"RUN" in Startmenu

Status
Niet open voor verdere reacties.
Da's nu juist het probleem, die Engelse zijn Torrents, heb gezocht met google en vind niets dan Torrents; Voledig akkoord dat die nld die je hebt geen torrents is, maar daar ik met een Engelse XP zit, moeten alle updates in 't Engels. Tussen haakjes, kan je mij ook antwoorden op mijn andere vraag, of een "gesliptreamde" CD hetzelfde is als een installatie-CD met SP2?, da's i. v. m. die sfc /scannow, zal dat werken met een geslipstreamde CD?

Alvast bedankt

Jan

Ik heb hier een volledige versie in het engels gevonden, alleen is die van november, dit is de site.

En hier staat hoe je SP2 kunt slipstreamen, dan werkt die gemaakte cd ook voor die sfc /scannow.

dan gebruik ik om te beginnen jou versie, die versie die ik gedownload heb geeft problemen, kan ze niet runnen.

Jan

Heb tooltje gevonden op internet , SafeXP, wazarmee je allerlei instellingen van Windows kunt aanpassen, waaronder het gedrag van "run" inhet startmenu. Run stond hiet disabled, aangevinkt en OK. Iedereen alvast bedankt voor het meedeneken, en, het moge gezegd, ikheb nog veel beijgeleerd gedurende de discussie.

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan