"run on shutdown"

Status
Niet open voor verdere reacties.

2jane

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2003
Hoi!
weet iemand een progje, liefst freeware, wat programma's doet uitvoeren wanneer je de computer uitzet? Ik wil bv Adaware, Spybot en Voptxp laten draaien, dit uiteraard achterelkaar, zonder dat ik dat eerst handmatig moet uitvoeren. Ik heb ze nu bij opstarten, maar dat duurt me veel te lang.

groeten,
Jane

Deze programma's hoeven toch niet iedere keer je pc te controlleren?
1 keer in de week op spyware controlleren moet voldoende zijn.:)

ja, maar dan kan ik gewoon weglopen en de hele rataplan wordt uitgevoerd en computer afgesloten..;)
Gemak dient de mens nietwaar? En ik mag graag dat de computer míj dient:)

grtzz,
Jane

Crash, ik doe veel aan internetbankieren en wil vooral géén spyware! Maar ik rotzooi ook een hoop dus moet wel aan preventie doen.
jane

Ik internet ook veel, maar eens in de week, misshien eens in de 3 a 4 dagen is voldoende hoor

Geplaatst door 2jane
Crash, ik doe veel aan internetbankieren en wil vooral géén spyware! Maar ik rotzooi ook een hoop dus moet wel aan preventie doen.
jane
Ik doe zelf ook aan internet bankieren, maar ik scan maar 1 keer in de week op Spyware en virussen.
Voor Spyware kan je dacht ik ook Spywarguard gebruiken.
Ik dacht dat deze op de achtergrond je pc in de gaten houd of er spyware geinstalleert wordt, maar dat kunnen de spyware experts je beter vertellen.

PS ik rotzooi ook erg veel hoor.:)

Je kan natuurlijk ook spybot opnemen in geplande taken opnemen.

ja, spybot is ook een van mijn favoriten.. ach, misschien wat overdreven, maar tóch zou ik het graag willen.. nou het progje nog!:)

jane

Ha! progje gevonden, nog gratis ook! (http://www.karenware.com/powertools/powertools.asp): Showstopper. -naam doet anders vermoeden-
Alleen moet ik hier commando regels invullen, dus eerst het programma aanwijzen, bv C:\programfiles\lavasoft\adaware.exe en daarna een comandoregel, want anders start wel het programma maar scan't ie nog niet.. hoe doe ik dat? volgens mij is het iets met parameters? %..%? Maar daar weet ik helemaal niks van. Kan iemand mij hiermee helpen?

groeten, jane

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan