• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Run-time error 1004 "unable to get the checkboxes property of the worksheet class"

Status
Niet open voor verdere reacties.

tonissteiner

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2008
Iemand een idee,

ik krijg deze foutmelding in VBA maar vind via google geen directe oplossing voor het probleem

Geen idee zonder de code te kunnen zien.

Hallo Edmoor,

dan ga ik deze vraag sluiten. ik heb een andere vraag hier geplaatst "Rijen en "Shapes" op deze rijen verbergen met code" en wist niet dat het hiermee te maken zou hebben. stom dat er dan 2 vragen zijn die eigenlijk over hetzelfde gaan.

toch bedankt voor je reactie

mvg,
stefan

Ok, nog wel even een tip m.b.t. dat 1004 probleem.
Start de betreffende routine eens in debug mode, dan zie je precies op welke regel hij fout gaat.

Dat zal niet de hele regel zijn. Tevens is de context van belang.

heb het eerste deel van de code in mijn andere vraag gezet. is de hele code van belang? de code stopte nochtans op die ene regel in het begin van de code

De hele code is van belang maar als er in je andere vraag al aan wordt gewerkt kun je beter daar doorgaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan