Allen,
Ik heb een probleempje met vba.
Ik heb een macro geschreven om allerlei data vast te leggen.
Het programmatje staat op het netwerk en kan door meerdere personen gebruikt worden.
Het werkt perfect bij 3 personen, maar bij de 4e wordt een foutmelding weergegeven bi het openen van het bestand:
Ik heb hier de volgende sub ingebouwd:
]Sub Aut
pen()
Dim answer As Integer
Sheets("blanco").Select
answer = MsgBox("Let op! Voor deze tool moet het analysis toolpack geinstalleerd zijn. Stop de macro. Ga naar: Tools -> add_ins. Vink hier Analysis Toolpack en Analysis Toolpack VBA aan. De tool wordt nu ondersteund. Indien dit niet gedaan wordt, is de tool onbruikbaar! Is dit gedaan?", vbYesNo, "BELANGRIJK!")
If answer = 6 Then
UserForm1.Show
End If
End Sub
Bij deze persoon loopt het programma vast in deze macro met de bijgevoegde foutmelding.
kan iemand mij hiermee verder helpen?
ik snap gewoon niet waarom het op 3 plaatsen goed gaat, en op 1 niet........
het vreemde hieraan is ook nog dat hij readonly rechten heeft tot dit bestandje..... mogelijk een combinatieprobleempje?
Ik heb een probleempje met vba.
Ik heb een macro geschreven om allerlei data vast te leggen.
Het programmatje staat op het netwerk en kan door meerdere personen gebruikt worden.
Het werkt perfect bij 3 personen, maar bij de 4e wordt een foutmelding weergegeven bi het openen van het bestand:
Ik heb hier de volgende sub ingebouwd:
]Sub Aut

Dim answer As Integer
Sheets("blanco").Select
answer = MsgBox("Let op! Voor deze tool moet het analysis toolpack geinstalleerd zijn. Stop de macro. Ga naar: Tools -> add_ins. Vink hier Analysis Toolpack en Analysis Toolpack VBA aan. De tool wordt nu ondersteund. Indien dit niet gedaan wordt, is de tool onbruikbaar! Is dit gedaan?", vbYesNo, "BELANGRIJK!")
If answer = 6 Then
UserForm1.Show
End If
End Sub
Bij deze persoon loopt het programma vast in deze macro met de bijgevoegde foutmelding.
kan iemand mij hiermee verder helpen?
ik snap gewoon niet waarom het op 3 plaatsen goed gaat, en op 1 niet........

het vreemde hieraan is ook nog dat hij readonly rechten heeft tot dit bestandje..... mogelijk een combinatieprobleempje?
Bijlagen
Laatst bewerkt: